Ar dėl tam tikros mitybos vyrai ir moterys jaučiasi geriau?

Ar dėl tam tikros mitybos vyrai ir moterys jaučiasi geriau? Ne visai: ,,Iš tiesų, tai priklauso nuo žmogaus,“ –  sakė Robina Foroutan (Robin Foroutan), dietologė ir nacionalinė Mitybos ir  dietologijos akademijos atstovė, ,,Fox News“. Žmogaus aktyvumo lygis, šeimos istorija, ir genai, gali lemti, kokia konkreti mityba jiems geriausiai tinka.

Vietoj to, pagrindinis skirtumas tarp vyrų ir moterų yra kalorijų poreikis, Rabia Rahman, mitybos ir dietologijos docentė, Sent Luiso universitete, teigė ,,Fox News“. Vyrai linkę turėti daugiau raumenų, kurie labiau dalyvauja medžiagų apykaitoje, kas reiškia, kad vyrai sudegina didesnį skaičių kalorijų net poilsio metu, ir todėl jiems jų reikia daugiau, paaiškino ji.

Vis dėlto, kai kurios maistinės medžiagos nusipelno šiek tiek didesnio dėmesio. Nors tiek vyrai, tiek moterys turi stengtis gauti pakankamą kiekį maistinių medžiagų, yra keletas ypatingų, kurias jie turėtų pasirūpinti gauti:

  1. Kalcis (moterys)

Moterims dažniausiai reikia daugiau kalcio, kad jų kaulai būtų sveiki, ,,Fox News“, sakė Litsa Georgakilas, licencijuota dietologė, Bostono ligoninėje, Masačusetse (Beth Israel Deaconess Hospital) Georgakilas pažymėjo, kad pieno produktai, tokie kaip pienas, jogurtas, sūris, visi yra geri kalcio šaltiniai, kaip ir migdolai ir pagerinti grūdai (praturtinti mikroelementais).

  1. Cinkas (vyrai)

Cinkas yra svarbus testosterono gamybai ir imuninei funkcijai, sakė Foroutan, ir gali būti rastas jautienoje, ėrienoje, sezamo sėklose bei moliūgų sėklose. Tačiau dėl šių maistinių medžiagų per daug nesijaudinkite: Jūsų cinko lygiai turėtų būti labai maži, kad darytų įtaką jūsų seksualiniai funkcijai ar dauginimosi organams, sakė Rahman ,,Fox News“.

  1. Geležis (moterys)

Georgakilas paaiškino, kad moterims dažnai reikia daugiau geležies, kad pakeistų tai, kas buvo prarasta paskutinių menstruacijų metu. Raudona mėsa yra puikus geležies šaltinis, kartu su tam tikrais ankštiniais augalais, kaip lęšiai, arba lapiniai žalumynai. Tačiau Georgakilas pabrėžė, kad jeigu gaunate geležies iš augalinių maisto produktų, nepamirškite pridėti ir vitamino C šaltinio, kaip citrinų sultys arba citrusinis užpilas, nes kūnui pačiam, pasisavinti geležį iš augalinių šaltinių, gali būti sunkiau

  1. Selenas (vyrai)

Selenas labai svarbus tam tikriems detoksikacijos procesams kūne, pastebėjo Foroutan , kurie gali padėti vyrams tinkamai detoksikuoti tokius junginius kaip, hormoną estrogeną. Seleno galima rasti tokiuose maisto produktuose kaip, bertoletijų (braziliškuose) riešutuose, jūros gėrybėse, žole šertoje jautienos, ir organų mėsoje.

Portalas: foxnews.com, nuotrauka iš ,,iStock“

Jums gali patikti

Atsakyti

Jūsų el. paštas nebus skelbiamas.

X