Liepos 4 d. vyko antrus metus gyvuojančio Marijampolės socialinės pagalbos centro Globos centro organizuota globėjų dienos šventė. Siekiama, kad ši šventė taptų tradiciniu susitikimu šeimų, atradusių savo namuose ir širdyse vietos tėvų globos netekusiam vaikui.
Šventėje dalyvavęs Marijampolės savivaldybės mero pavaduotojas Artūras Visockis dėkojo globėjams už suteiktą širdies šilumą ir namų jaukumą vaikams, kad jie jaustųsi saugus ir mylimi, darbuotojams už su didele atsakomybe atliekamą darbą.
Savivaldybės tarybos narys, Socialinės ir sveikatos apsaugos komiteto pirmininkas Alvydas Kirkliauskas tėvelius atstojantiems globėjams nuoširdžiai dėkojo bei įteikė vaikučiams dovanėles nuo Marijampolės savivaldybės tarybos nario Dariaus Kemeraičio.
Šventėje taip pat dalyvavo: Marijampolės socialinės pagalbos centro direktorė Vilma Ratkevičienė, pavaduotoja Asta Klimienė, Marijampolės socialinės pagalbos centro Globos centro vyriausioji socialinė darbuotoja Inesa Komkaitė, Marijampolės savivaldybės administracijos socialinių paslaugų skyriaus vedėja Svajonė Rainienė ir kiti svečiai.
Šiuo metu tėvų globos netekę 86 vaikai, 56 iš jų auga globėjų šeimose. 3 vaikai auga budinčių globotojų šeimose, 1- auga prižiūrimas socialinės globėjos. Kasmet apie 40 Marijampolės savivaldybėje gyvenančių vaikų nustatoma globa. Dalis iš jų grįžta į biologines šeimas, dalis auga iki pilnametystės globėjų šeimose ar institucijose.
Kūrybinė grupė „Mūzelės“, atliko širdžiai mielus kūrinius. Vėliau šventė persikėlė į Marijampolės socialinės pagalbos centro Globos centro kiemelį, kur vyko piknikas, o skanumynus dovanojo renginio rėmėjai UAB „Mantinga“, UAB „Provincijos mėsa“.
Atsiranda vis daugiau žmonių, kurių nuoširdus rūpestis leidžia vaikui džiaugtis šiandiena ir nebijoti dėl rytojaus, tačiau ne kiekvienas pasiryžta prisiimti tokį sunkų darbą – globoti vaikus, o netekusių tėvų globos vaikų skaičius nėra džiuginantis. Tie, kurie apsispręs tapti globėjais, paseks gražiais pavyzdžiais ir padovanos vaikams šeimą.
Marijampolės savivaldybės informacija