Marijampolės Petro Kriaučiūno viešojoje bibliotekoje šiandien prasidėjo dviejų dienų trukmės Lietuvos turizmo informacijos centrų asociacijos atstovų mokymai. Pagrindinė mokymų tema – skaitmeninis turizmas, įrankiai ir jų panaudojimas.
Pagal organizatorių pateiktus duomenis, mokymuose dalyvauja 60 turizmo centrų atstovų iš visos Lietuvos. Kai kuriuos pirmą kartą atvykusius į mūsų miestą ir tuos, kurie jau pažįstami su Sūduvos sostine sveikino Savivaldybės mero pavaduotojas Artūras Visockis. „Buvo laikas, kai Marijampolėje turizmas buvo antrame plane, neskiriant jam pakankamai dėmesio, tačiau šiandien galime didžiuotis, kad čia lankosi gausios turistų grupės ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Investavus laiko, darbo ir lėšų Marijampolės veidas pasikeitė iš esmės – tapome modernus ir šiuolaikiškas miestas, o 2016 metais įkūrus Turizmo informacijos centrą buvo pradėta intensyvi komunikacija, siekiant skleisti žinią apie miestą ir kviesti turistus užsukti į mūsų namus – Marijampolę. Šiandien esame vieni iš lyderiaujančių miestų turizmo srityje, todėl džiugu, kad šie mokymai vyksta būtent čia. Manau, kad tai unikali proga ne tik tobulinti kompetencijas, sužinoti naudingos informacijos, bet ir susipažinti su mūsų miestu iš arčiau“,- linkėdamas puikaus laiko kalbėjo vicemeras A. Visockis.
Pirmąją mokymų dieną, spalio 16-ąją turizmo specialistai susipažįsta su geriausiomis pasaulio turizmo patirtimis ir patiriamais iššūkiais. Inovacijos, taikomos turizmo srityje ir marketingo strategijos – vienas iš esminių diskutuotinų akcentų. Dalinamasi patirtimi apie interaktyvias ekspozicijas Lietuvos turizmo informacijos centruose bei praktiniais momentais įvairiose konferencijose, parodose. Svarbu bendrauti tarpusavyje ir keistis informacija, tačiau yra ir užsienio šalyse taikytinų pavyzdžių, į kuriuos galima lygiuotis. Viena tokių šalių yra Norvegija. Kaip veikia turizmo sektorius Skandinavijos šalyje ir kokius metodus turistams pritraukti naudoja norvegai aptariama pirmojoje mokymų dienoje.
Antrąją mokymų dieną, dėmesys bus sukoncentruotas į skaitmeninius produktus ir jų pritaikymą turizmo sektoriuje. Skaitmeninius produktus, kuriančios įmonės pristatys ir pademonstruos savo siūlomą įrangą (interaktyvūs dviračiai, akiniai, plančetės, hologramos ir t.t.). Vėliau dienos eigoje numatoma kontaktų mugė ir kitų turizmo sektoriuje dirbančių ir veikiančių asmenų bei organizacijų prisistatymai bei įžvalgos.
Marijampolės savivaldybės informacija