Vakar prasidėjo I etapo vaikų paskirstymas į bendrojo ugdymo mokyklas 1 klases 2023–2024 mokslo metams, kurie prasidės jau rugsėjo 1 dieną.
Į kurią Marijampolės savivaldybėje ugdymo įstaigą pateko vaikas, tėvai (globėjai) informuojami automatiškai elektroniniais pranešimais.
Tėvai (globėjai), gavę pranešimą apie priskirtą įstaigą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pranešimų apie priskyrimą gavimo privalo nuvykti į Įstaigą ir pasirašyti ugdymosi sutartį bei pateikti su vaikų priėmimu susijusius dokumentus:
- priimto asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (kopiją);
- skaitmeninę dokumentinę nuotrauką elektroniniam mokinio pažymėjimui gauti.
Pagrindinio priėmimo II etapo prašymų registracija vyks nuo gegužės 15 d. iki gegužės 26 d.
Visais klausimais dėl registracijos į mokyklas prašome kreiptis į Marijampolės savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausiąją specialistę Živilę Baltuškonienę, tel. (8 343) 90 067.