• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Antradienis, 16 rugsėjo
Sūduvos Gidas
Justicija
Reklama
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Grožio specialistai atskleidė, kas vyrus dažniausiai paskatina rūpintis savo išvaizda

2024-03-24
Grožis, Įdomu
Laikas: 4 min skaitymo
A A
Vyrų higiena

Vyrų higiena / asociatyvi „Freepik“ nuotr.

Dar prieš kurį laiką visuomenėje vyravusi nuomonė, kad savo išvaizda rūpintis labiau derėtų tik moterims, regis, jau grimzta užmarštin. Grožio specialistai pastebi, kad vyrai ima skirti vis daugiau dėmesio ir laiko savo išvaizdai bei naujausių priemonių paieškai. 

Apie tai, kaip grožio industrija vis labiau gręžiasi į vyrus, atliepia jų poreikius bei kokias inovacijas gali jiems pasiūlyti, bus išsamiai diskutuojama ir 31-ojoje LITEXPO grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“, vyksiančioje balandžio 12–14 dienomis.

Kodėl ir kokie vyrai imasi rūpintis išvaizda?

Grožio rinkos tendencijų pokyčius pastebi ir Mindaugas Zykas, vyriškos kosmetikos parduotuvės „Beard story“ įkūrėjas bei vadovas. Jo teigimu, vyrai nebeapsiriboja tradiciniu higienos paketu – šampūnu ir dušo žele. Jie vis labiau domisi plaukų modeliavimo priemonėmis, barzdų tiesinimo prietaisais.

Grožio priemonių žinovas pabrėžia, kad jo srityje paklausą formuoja sezoniškumas, o dažniausiai į jį kreipiasi 25–40 metų klientai. Vyrai dažnai ieško garsių, reputaciją užsitarnavusių prekių ženklų produkcijos ar priemonių, kurių gamybai naudojami natūralūs ingredientai, o įpakavimui – perdirbti tinkamos pakuotės.

„Odos ar plaukų priežiūrai reikalingų priemonių, ar tai būtų veido kremas, ar plaukų lakas, tikrai negalima vadinti tik moterims skirtomis prekėmis. Manau, derėtų keisti įsisenėjusį mąstymą. Rūpintis savo išvaizda būtina visiems, nepriklausomai nuo lyties. Tai puikiai demonstruoja mūsų klientai“, – tvirtina M. Zykas.

Jis pripažįsta – sunkiausia pakeisti vyresnės kartos požiūrį. Tik dalis jos nedrąsiai išbando naujas priemones, kiti – užsispyrusiai nesiima naujovių. Visgi, „Beard story“ įkūrėjo teigimu, bendros tendencijos rodo, kad vyrai vis labiau rūpinasi savo išvaizda, o tai jiems suteikia taip trokštamo pasitikėjimo savimi.

Galutinis sprendimas – kliento

M. Zykui antrina ir kita grožio srities ekspertė, „YouTube“ kanalo „Aurora professional studio“ įkūrėja Oksana Donelaitė-Dūdienė. Profesionali kirpėja ypatingą drąsą ir ryžtą eksperimentuoti pastebi tarp jaunimo. Taip pat dažnai jos klientų gretose matomi verslininkai – vyrai, kuriems kasdien privalu atrodyti gerai.

Specialistė sutinka su išsakyta nuomone apie tvarumo reikšmę. Jos teigimu, klientai išties yra linkę rinktis ekologiškas pakuotes, atkreipia dėmesį į priemonių natūralumą. Vis dėlto grožio specialistė pabrėžia – tiek paslaugų teikėjams, tiek vartotojams derėtų išlikti budriems ir nepasiduoti manipuliacijoms, ieškant natūralaus produkto.

Kalbėdama apie ryškių pasikeitimų ir sparčiai augančios vyrų grožio industrijos priežastis, O. Donelaitė-Dūdienė akcentuoja įvairių medijų vaidmenį, socialinę konkurenciją ir siekį visada atrodyti estetiškai.

„Internetinė erdvė diktuoja standartus, o gyvenimo ritmas tik greitėja. Natūralu, kad žmogus siekia estetikos. Manau, tai buvo aktualu visada, tik pastaruoju metu šis poreikis ėmė ryškiau skleistis. Prisiminkime, kaip buvo žiūrima į vyrų plaukų dažymą prieš dešimtmetį. Tai laikyta savotišku nesusipratimu ar visišku neformatu. Šiandien ši paslauga auga kaip ant mielių“, – pastebi profesionali kirpėja.

Ji akcentuoja, kad kirpėjas ir klientas kuria itin asmenišką ir individualų ryšį, kurį svarbu tinkamai palaikyti. Tam, kad jis būtų stiprus, plaukų specialistui svarbu sekti naujienas, tendencijas, pokyčius rinkoje bei visa tai pasiūlyti klientui, o jau jam spręsti – priimti inovacijas ar jų atsisakyti.

Profesionalią kosmetiką vyrams siūlančios bendrovės „Nishman Baltic“ direktorė Olga Sidorova sako pastebinti, kad vyrai, prireikus kirptis, vis dažniau kreipiasi į barberius (vyrų grožio specialistus), o ne į plataus profilio kirpėjas ir tradicinius salonus. Pašnekovės teigimu, dažnai būtent barberių salonas tampa pirma vieta, kur susipažįstama su vyriškų grožio priemonių tendencijomis, jų įvairove.

O. Sidorova pažymi – barzdų formavimas Lietuvoje šiuo metu kaip niekada aktualus. Vyrai jų formavimui skiria daug dėmesio, kreipiasi į specialistus, įsigyja įvairių priemonių.

„Jau keletą metų madingos yra barzdos, todėl jų priežiūrai skiriama vis daugiau dėmesio. Vis daugiau vyrų nori, kad barzda atrodytų nepriekaištingai, todėl vis dažniau ne tik apsilanko Barbershop’e, bet ir įsigyja papildomų priemonių barzdos priežiūrai: specialias šukas, aliejų barzdos ir ūsų plaukams suminkštinti, specialių šampūnų ir kondicionierių, priemonių žiliems plaukams paslėpti ir net kvepalų barzdoms“, – vardija „Nishman Baltic“ vadovė.

Vyrams, pašnekovės tvirtinimu, itin svarbi tampa ir aplinka, kurioje atliekamos grožio paslaugos. Už tai jie net būna pasirengę kartais sumokėti daugiau. Kad tik būtų patikima ir kokybiška.

O. Sidorova teigia taip pat pastebinti, kad paklausiausios tarp vyrų priemonės, suteikiančios natūralumo įspūdį.

„Pastebėjome, kad tarp populiariausių vyrų kosmetikos priemonių yra produktai, dėl kurių šukuosena arba barzda atrodo natūraliai. Pavyzdžiui, jūros druskos purškalas, matiniai vaškai ar pudros plaukams. Pasitelkus šias priemones, šukuosena išsilaiko visą dieną, o priemonių nė nematyti. Anksčiau plaukus buvo madinga tepti žele, nuo kurios jie sulipdavo ir atrodydavo kaip sutepti aliejumi“, – nurodė vyriškos kosmetikos žinovė.

Anot jos, tarp grožio paslaugų vyrams vyrauja ne tik plaukų kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir žilų plaukų bei barzdos kamufliažas, nosies, ausų ir antakių depiliacija vašku.

Pastūmėjimas išbandyti

Kalbėdama apie tai, kaip vyrai susidomi specializuotais salonais ar priemonėmis, „Nishman Baltic“ vadovė akcentuoja – neretai, ypač vyresnio amžiaus vyrai, Barbershop’o slenkstį pirmą kartą peržengia gavę dovanų kuponą.

„Gavę dovanų kuponą iš žmonos, draugės ar dukros vyrai po apsilankymo vienbalsiai teigia – tai buvo geriausiai praleista valanda. Jie ima suprasti, ką reiškia ne tik profesionalus kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir įsiklausymas, nuodugni konsultacija tęsti priežiūrą. Apsilankę salone, jie gauna tikros vyriškos erdvės vizito patirties, užuot pasitenkinę „mechanišku“ apkirpimu pagal vieną standartinį modelį“, – detalizavo O. Sidorova.

Dar daugiau grožio specialistų patarimų apie paslaugų inovacijas, naujausias siūlomas procedūras, išskirtinumo ir individualaus grožio svarbą bus galima išgirsti balandžio 12–14 d. LITEXPO centre vyksiančioje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“. Renginyje įžvalgomis dalysis žinomi grožio srities profesionalai, vyks įvairūs konkursai, bus mezgami verslo ir asmeniniai ryšiai bei diskutuojama visiems aktualiomis sveikatingumo ir išvaizdos temomis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: LITEXPO centrasMindaugas ZykasOksana Donelaitė-DūdienėOlga Sidorova
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

MO ir „TMV Foundation“ pristatė edukacinių užsiėmimų projektą Marijampolės mokiniams
Kazlų Rūdoje nuosekliai didėja mokinių ir darželinukų skaičius
Jau galima kreiptis dėl kompensacijų už šildymą
Ukrainiečiui – bėdos dėl netikro vairuotojo pažymėjimo

Kultūra

Kudirkos Naumiestyje šurmuliavo Bulvės festivalis
Gavaltuvoje nuaidėjo spalvinga šventė „Lik sveika, vasarėle!“
Kai laisvė buvo svarbesnė už gyvenimą: Tauro partizanų apygardos atminčiai – 80 metų
Šakių kultūros centro galerijoje atidaryta Lolitos Rūgytės tapybos darbų paroda

Sportas

Marijampolės atstovai – Lietuvos seniūnijų sporto žaidynių finale!
Kazlų Rūdos diskgolfo lygos penktajame etape triumfavo Jonas Gruzdys ir Martynas Klimavičius
„Sūduva B“ sužaidė lygiosiomis Alytuje
Kazlų Rūdos savivaldybės Taurės tinklinio maratoną laimėjo „Blykstė“

Politika

Vilkaviškio savivaldybės atstovai dalyvavo Marijampolės regiono plėtros plano darbo grupės posėdyje
Marijampolėje vyko LVTPS posėdis
Šakių rajono savivaldybėje vyko rajono socialinių įstaigų vadovų pasitarimas
Vilkaviškyje viešėjo Nyderlandų Karalystės ambasadorius

Įdomu

Sugrįžimas į sportą po pertraukos: kodėl skauda raumenis?
Netikėti iššūkiai: 3 iš 4 vairuotojai kelyje sutinka paspirtukus – kaip išvengti nelaimių?
Tarpukario vilkaviškiečių verslai, įmonės ir fabrikai
Iš arčiau: ką iš tikrųjų veikia ta savivaldybė – Administracijos ūkio skyrius

Verslas

Vilkaviškio savivaldybės atstovai dalyvavo Marijampolės regiono plėtros plano darbo grupės posėdyje
Privalomas reikalavimas įmonėms: daugiau moterų vadovų pozicijose
Lietuvos įmonės kviečiamos dalyvauti žaliųjų technologijų verslo misijose užsienyje
Skelbiama registracija į mugę „Sūduvos kraitė 2025“

Mokslas ir studijos

MO ir „TMV Foundation“ pristatė edukacinių užsiėmimų projektą Marijampolės mokiniams
Kazlų Rūdoje nuosekliai didėja mokinių ir darželinukų skaičius
Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos mokytojų kolektyvą papildė Prezidento Kazio Griniaus giminaitis
Į ugdymo įstaigas sugrįžusius moksleivius sutinka atnaujintos erdvės

Turizmas

Istoriniai Marijampolės miesto šešėliai atgimė ant restobaro „Kampas“ sienos
Kaimelio dvaras – atgimstantis istorijos liudininkas
EIMIN tęsia investicijas, skirtas į Lietuvą pritraukti užsienio turistų
Įrengta laisvalaikio zona prie Naujaprūdžio (Zyliškės) tvenkinio
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus