• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Pirmadienis, 20 spalio
Sūduvos Gidas
Justicija
Reklama
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Grožio specialistai atskleidė, kas vyrus dažniausiai paskatina rūpintis savo išvaizda

2024-03-24
Grožis, Įdomu
Laikas: 4 min skaitymo
A A
Vyrų higiena

Vyrų higiena / asociatyvi „Freepik“ nuotr.

Dar prieš kurį laiką visuomenėje vyravusi nuomonė, kad savo išvaizda rūpintis labiau derėtų tik moterims, regis, jau grimzta užmarštin. Grožio specialistai pastebi, kad vyrai ima skirti vis daugiau dėmesio ir laiko savo išvaizdai bei naujausių priemonių paieškai. 

Apie tai, kaip grožio industrija vis labiau gręžiasi į vyrus, atliepia jų poreikius bei kokias inovacijas gali jiems pasiūlyti, bus išsamiai diskutuojama ir 31-ojoje LITEXPO grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“, vyksiančioje balandžio 12–14 dienomis.

Kodėl ir kokie vyrai imasi rūpintis išvaizda?

Grožio rinkos tendencijų pokyčius pastebi ir Mindaugas Zykas, vyriškos kosmetikos parduotuvės „Beard story“ įkūrėjas bei vadovas. Jo teigimu, vyrai nebeapsiriboja tradiciniu higienos paketu – šampūnu ir dušo žele. Jie vis labiau domisi plaukų modeliavimo priemonėmis, barzdų tiesinimo prietaisais.

Grožio priemonių žinovas pabrėžia, kad jo srityje paklausą formuoja sezoniškumas, o dažniausiai į jį kreipiasi 25–40 metų klientai. Vyrai dažnai ieško garsių, reputaciją užsitarnavusių prekių ženklų produkcijos ar priemonių, kurių gamybai naudojami natūralūs ingredientai, o įpakavimui – perdirbti tinkamos pakuotės.

„Odos ar plaukų priežiūrai reikalingų priemonių, ar tai būtų veido kremas, ar plaukų lakas, tikrai negalima vadinti tik moterims skirtomis prekėmis. Manau, derėtų keisti įsisenėjusį mąstymą. Rūpintis savo išvaizda būtina visiems, nepriklausomai nuo lyties. Tai puikiai demonstruoja mūsų klientai“, – tvirtina M. Zykas.

Jis pripažįsta – sunkiausia pakeisti vyresnės kartos požiūrį. Tik dalis jos nedrąsiai išbando naujas priemones, kiti – užsispyrusiai nesiima naujovių. Visgi, „Beard story“ įkūrėjo teigimu, bendros tendencijos rodo, kad vyrai vis labiau rūpinasi savo išvaizda, o tai jiems suteikia taip trokštamo pasitikėjimo savimi.

Galutinis sprendimas – kliento

M. Zykui antrina ir kita grožio srities ekspertė, „YouTube“ kanalo „Aurora professional studio“ įkūrėja Oksana Donelaitė-Dūdienė. Profesionali kirpėja ypatingą drąsą ir ryžtą eksperimentuoti pastebi tarp jaunimo. Taip pat dažnai jos klientų gretose matomi verslininkai – vyrai, kuriems kasdien privalu atrodyti gerai.

Specialistė sutinka su išsakyta nuomone apie tvarumo reikšmę. Jos teigimu, klientai išties yra linkę rinktis ekologiškas pakuotes, atkreipia dėmesį į priemonių natūralumą. Vis dėlto grožio specialistė pabrėžia – tiek paslaugų teikėjams, tiek vartotojams derėtų išlikti budriems ir nepasiduoti manipuliacijoms, ieškant natūralaus produkto.

Kalbėdama apie ryškių pasikeitimų ir sparčiai augančios vyrų grožio industrijos priežastis, O. Donelaitė-Dūdienė akcentuoja įvairių medijų vaidmenį, socialinę konkurenciją ir siekį visada atrodyti estetiškai.

„Internetinė erdvė diktuoja standartus, o gyvenimo ritmas tik greitėja. Natūralu, kad žmogus siekia estetikos. Manau, tai buvo aktualu visada, tik pastaruoju metu šis poreikis ėmė ryškiau skleistis. Prisiminkime, kaip buvo žiūrima į vyrų plaukų dažymą prieš dešimtmetį. Tai laikyta savotišku nesusipratimu ar visišku neformatu. Šiandien ši paslauga auga kaip ant mielių“, – pastebi profesionali kirpėja.

Ji akcentuoja, kad kirpėjas ir klientas kuria itin asmenišką ir individualų ryšį, kurį svarbu tinkamai palaikyti. Tam, kad jis būtų stiprus, plaukų specialistui svarbu sekti naujienas, tendencijas, pokyčius rinkoje bei visa tai pasiūlyti klientui, o jau jam spręsti – priimti inovacijas ar jų atsisakyti.

Profesionalią kosmetiką vyrams siūlančios bendrovės „Nishman Baltic“ direktorė Olga Sidorova sako pastebinti, kad vyrai, prireikus kirptis, vis dažniau kreipiasi į barberius (vyrų grožio specialistus), o ne į plataus profilio kirpėjas ir tradicinius salonus. Pašnekovės teigimu, dažnai būtent barberių salonas tampa pirma vieta, kur susipažįstama su vyriškų grožio priemonių tendencijomis, jų įvairove.

O. Sidorova pažymi – barzdų formavimas Lietuvoje šiuo metu kaip niekada aktualus. Vyrai jų formavimui skiria daug dėmesio, kreipiasi į specialistus, įsigyja įvairių priemonių.

„Jau keletą metų madingos yra barzdos, todėl jų priežiūrai skiriama vis daugiau dėmesio. Vis daugiau vyrų nori, kad barzda atrodytų nepriekaištingai, todėl vis dažniau ne tik apsilanko Barbershop’e, bet ir įsigyja papildomų priemonių barzdos priežiūrai: specialias šukas, aliejų barzdos ir ūsų plaukams suminkštinti, specialių šampūnų ir kondicionierių, priemonių žiliems plaukams paslėpti ir net kvepalų barzdoms“, – vardija „Nishman Baltic“ vadovė.

Vyrams, pašnekovės tvirtinimu, itin svarbi tampa ir aplinka, kurioje atliekamos grožio paslaugos. Už tai jie net būna pasirengę kartais sumokėti daugiau. Kad tik būtų patikima ir kokybiška.

O. Sidorova teigia taip pat pastebinti, kad paklausiausios tarp vyrų priemonės, suteikiančios natūralumo įspūdį.

„Pastebėjome, kad tarp populiariausių vyrų kosmetikos priemonių yra produktai, dėl kurių šukuosena arba barzda atrodo natūraliai. Pavyzdžiui, jūros druskos purškalas, matiniai vaškai ar pudros plaukams. Pasitelkus šias priemones, šukuosena išsilaiko visą dieną, o priemonių nė nematyti. Anksčiau plaukus buvo madinga tepti žele, nuo kurios jie sulipdavo ir atrodydavo kaip sutepti aliejumi“, – nurodė vyriškos kosmetikos žinovė.

Anot jos, tarp grožio paslaugų vyrams vyrauja ne tik plaukų kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir žilų plaukų bei barzdos kamufliažas, nosies, ausų ir antakių depiliacija vašku.

Pastūmėjimas išbandyti

Kalbėdama apie tai, kaip vyrai susidomi specializuotais salonais ar priemonėmis, „Nishman Baltic“ vadovė akcentuoja – neretai, ypač vyresnio amžiaus vyrai, Barbershop’o slenkstį pirmą kartą peržengia gavę dovanų kuponą.

„Gavę dovanų kuponą iš žmonos, draugės ar dukros vyrai po apsilankymo vienbalsiai teigia – tai buvo geriausiai praleista valanda. Jie ima suprasti, ką reiškia ne tik profesionalus kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir įsiklausymas, nuodugni konsultacija tęsti priežiūrą. Apsilankę salone, jie gauna tikros vyriškos erdvės vizito patirties, užuot pasitenkinę „mechanišku“ apkirpimu pagal vieną standartinį modelį“, – detalizavo O. Sidorova.

Dar daugiau grožio specialistų patarimų apie paslaugų inovacijas, naujausias siūlomas procedūras, išskirtinumo ir individualaus grožio svarbą bus galima išgirsti balandžio 12–14 d. LITEXPO centre vyksiančioje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“. Renginyje įžvalgomis dalysis žinomi grožio srities profesionalai, vyks įvairūs konkursai, bus mezgami verslo ir asmeniniai ryšiai bei diskutuojama visiems aktualiomis sveikatingumo ir išvaizdos temomis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: LITEXPO centrasMindaugas ZykasOksana Donelaitė-DūdienėOlga Sidorova
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

Senųjų Šakių gyventojų susisiekimas su Kaunu ar Vilkaviškiu
Jaunimo grupė „Le|Nos“ surengė atvirą repeticiją
Neblaivaus marijampoliečio „turtas“ – įspūdingas šovinių kiekis bei ginklas
Ruožuose Vinčai-Marijampolė ir Kazlų Rūda-Vinčai bus stiprinimas eismo geležinkelio pervažose saugumas

Kultūra

Šakiuose paminėta Vyresnio amžiaus žmonių savaitė
Savaitgalio renginiai Sūduvoje
Legendinė grupė „Karališka erdvė“ pasidavė prašymams: grįžta koncertui „Žalgirio“ arenoje
Gavaltuvoje skambėjo rudens spalvų ir muzikos pilnas koncertas

Sportas

Kamuolius puolime graibstę suvalkiečiai atsitiesė prieš svečius iš Palangos
Dueto pakylėti „Žalgirio“ dubleriai pranoko šakiškius
Monstrinio Motuzo vedami mažeikiškiai sustabdė „Perlo Go“ dominavimą
Kazlų Rūdos sporto centro dziudo imtynininkai startavo šalies čempionate

Politika

Vilkaviškio rajono savivaldybės jaunimo reikalų koordinatorė dalyvavo mokomajame vizite „Jaunimo darbas Portugalijoje“
Trečiokai lankėsi pas Marijampolės merą
Vicemerei Daivai Riklienei – Mykolo Romerio universiteto padėka už bendradarbiavimą
Kalvarijos savivaldybės atstovai dalyvavo tarptautinėje konferencijoje „Jungiame sienas, kuriame ateitį: turizmo plėtros perspektyvos Lietuvos–Lenkijos pasienyje“

Įdomu

Ekspertas paaiškino, kodėl dar mokykloje įgytas įprotis sportuoti yra tiek pat svarbus, kiek kasdienis dantų valymas
Senųjų Šakių gyventojų susisiekimas su Kaunu ar Vilkaviškiu
Skurdo mažinimas: svarbiausi žingsniai ir strategijos
Tyčinis apsvaiginimas („spiking“): pavojus, atsakomybė ir prevencija

Verslas

Suvirinimo aparatai ir energijos sąnaudos
Kviečiama dalyvauti konkurse „Sukurta Marijampolėje 2025“
Investicinė bendrovė „Unlim“ investuos iki 10 mln Eur į jaunas gamybos įmones Lietuvoje
Nuo vietinės parduotuvės iki pardavimų visoje Europoje: kaip ištrūkau iš 95 % spąstų

Mokslas ir studijos

Marijampolėje startuoja „RoboForge lyga“: technologijų šventė, tiesianti kelią į ateitį
Šakių „Varpo“ mokykla šventė 35 metų jubiliejų
Trečiokai lankėsi pas Marijampolės merą
Marijampolėje startuoja du jaunimui skirti technologijų projektai – „BeTech akademija“ ir „RoboForge lyga“

Turizmas

Ramybės parkas pasipildo naujais tautodailės kūriniais
Kalvarijos savivaldybės atstovai dalyvavo tarptautinėje konferencijoje „Jungiame sienas, kuriame ateitį: turizmo plėtros perspektyvos Lietuvos–Lenkijos pasienyje“
Kalvarijos savivaldybėje paminėta Pasaulinė turizmo diena
Raudondvario grafo Tiškevičiaus šventovė
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus