• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Šeštadienis, 28 birželio
Sūduvos Gidas
Justicija
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Grožio specialistai atskleidė, kas vyrus dažniausiai paskatina rūpintis savo išvaizda

2024-03-24
Grožis, Įdomu
Laikas: 4 min skaitymo
A A
Vyrų higiena

Vyrų higiena / asociatyvi „Freepik“ nuotr.

Dar prieš kurį laiką visuomenėje vyravusi nuomonė, kad savo išvaizda rūpintis labiau derėtų tik moterims, regis, jau grimzta užmarštin. Grožio specialistai pastebi, kad vyrai ima skirti vis daugiau dėmesio ir laiko savo išvaizdai bei naujausių priemonių paieškai. 

Apie tai, kaip grožio industrija vis labiau gręžiasi į vyrus, atliepia jų poreikius bei kokias inovacijas gali jiems pasiūlyti, bus išsamiai diskutuojama ir 31-ojoje LITEXPO grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“, vyksiančioje balandžio 12–14 dienomis.

Kodėl ir kokie vyrai imasi rūpintis išvaizda?

Grožio rinkos tendencijų pokyčius pastebi ir Mindaugas Zykas, vyriškos kosmetikos parduotuvės „Beard story“ įkūrėjas bei vadovas. Jo teigimu, vyrai nebeapsiriboja tradiciniu higienos paketu – šampūnu ir dušo žele. Jie vis labiau domisi plaukų modeliavimo priemonėmis, barzdų tiesinimo prietaisais.

Grožio priemonių žinovas pabrėžia, kad jo srityje paklausą formuoja sezoniškumas, o dažniausiai į jį kreipiasi 25–40 metų klientai. Vyrai dažnai ieško garsių, reputaciją užsitarnavusių prekių ženklų produkcijos ar priemonių, kurių gamybai naudojami natūralūs ingredientai, o įpakavimui – perdirbti tinkamos pakuotės.

„Odos ar plaukų priežiūrai reikalingų priemonių, ar tai būtų veido kremas, ar plaukų lakas, tikrai negalima vadinti tik moterims skirtomis prekėmis. Manau, derėtų keisti įsisenėjusį mąstymą. Rūpintis savo išvaizda būtina visiems, nepriklausomai nuo lyties. Tai puikiai demonstruoja mūsų klientai“, – tvirtina M. Zykas.

Jis pripažįsta – sunkiausia pakeisti vyresnės kartos požiūrį. Tik dalis jos nedrąsiai išbando naujas priemones, kiti – užsispyrusiai nesiima naujovių. Visgi, „Beard story“ įkūrėjo teigimu, bendros tendencijos rodo, kad vyrai vis labiau rūpinasi savo išvaizda, o tai jiems suteikia taip trokštamo pasitikėjimo savimi.

Galutinis sprendimas – kliento

M. Zykui antrina ir kita grožio srities ekspertė, „YouTube“ kanalo „Aurora professional studio“ įkūrėja Oksana Donelaitė-Dūdienė. Profesionali kirpėja ypatingą drąsą ir ryžtą eksperimentuoti pastebi tarp jaunimo. Taip pat dažnai jos klientų gretose matomi verslininkai – vyrai, kuriems kasdien privalu atrodyti gerai.

Specialistė sutinka su išsakyta nuomone apie tvarumo reikšmę. Jos teigimu, klientai išties yra linkę rinktis ekologiškas pakuotes, atkreipia dėmesį į priemonių natūralumą. Vis dėlto grožio specialistė pabrėžia – tiek paslaugų teikėjams, tiek vartotojams derėtų išlikti budriems ir nepasiduoti manipuliacijoms, ieškant natūralaus produkto.

Kalbėdama apie ryškių pasikeitimų ir sparčiai augančios vyrų grožio industrijos priežastis, O. Donelaitė-Dūdienė akcentuoja įvairių medijų vaidmenį, socialinę konkurenciją ir siekį visada atrodyti estetiškai.

„Internetinė erdvė diktuoja standartus, o gyvenimo ritmas tik greitėja. Natūralu, kad žmogus siekia estetikos. Manau, tai buvo aktualu visada, tik pastaruoju metu šis poreikis ėmė ryškiau skleistis. Prisiminkime, kaip buvo žiūrima į vyrų plaukų dažymą prieš dešimtmetį. Tai laikyta savotišku nesusipratimu ar visišku neformatu. Šiandien ši paslauga auga kaip ant mielių“, – pastebi profesionali kirpėja.

Ji akcentuoja, kad kirpėjas ir klientas kuria itin asmenišką ir individualų ryšį, kurį svarbu tinkamai palaikyti. Tam, kad jis būtų stiprus, plaukų specialistui svarbu sekti naujienas, tendencijas, pokyčius rinkoje bei visa tai pasiūlyti klientui, o jau jam spręsti – priimti inovacijas ar jų atsisakyti.

Profesionalią kosmetiką vyrams siūlančios bendrovės „Nishman Baltic“ direktorė Olga Sidorova sako pastebinti, kad vyrai, prireikus kirptis, vis dažniau kreipiasi į barberius (vyrų grožio specialistus), o ne į plataus profilio kirpėjas ir tradicinius salonus. Pašnekovės teigimu, dažnai būtent barberių salonas tampa pirma vieta, kur susipažįstama su vyriškų grožio priemonių tendencijomis, jų įvairove.

O. Sidorova pažymi – barzdų formavimas Lietuvoje šiuo metu kaip niekada aktualus. Vyrai jų formavimui skiria daug dėmesio, kreipiasi į specialistus, įsigyja įvairių priemonių.

„Jau keletą metų madingos yra barzdos, todėl jų priežiūrai skiriama vis daugiau dėmesio. Vis daugiau vyrų nori, kad barzda atrodytų nepriekaištingai, todėl vis dažniau ne tik apsilanko Barbershop’e, bet ir įsigyja papildomų priemonių barzdos priežiūrai: specialias šukas, aliejų barzdos ir ūsų plaukams suminkštinti, specialių šampūnų ir kondicionierių, priemonių žiliems plaukams paslėpti ir net kvepalų barzdoms“, – vardija „Nishman Baltic“ vadovė.

Vyrams, pašnekovės tvirtinimu, itin svarbi tampa ir aplinka, kurioje atliekamos grožio paslaugos. Už tai jie net būna pasirengę kartais sumokėti daugiau. Kad tik būtų patikima ir kokybiška.

O. Sidorova teigia taip pat pastebinti, kad paklausiausios tarp vyrų priemonės, suteikiančios natūralumo įspūdį.

„Pastebėjome, kad tarp populiariausių vyrų kosmetikos priemonių yra produktai, dėl kurių šukuosena arba barzda atrodo natūraliai. Pavyzdžiui, jūros druskos purškalas, matiniai vaškai ar pudros plaukams. Pasitelkus šias priemones, šukuosena išsilaiko visą dieną, o priemonių nė nematyti. Anksčiau plaukus buvo madinga tepti žele, nuo kurios jie sulipdavo ir atrodydavo kaip sutepti aliejumi“, – nurodė vyriškos kosmetikos žinovė.

Anot jos, tarp grožio paslaugų vyrams vyrauja ne tik plaukų kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir žilų plaukų bei barzdos kamufliažas, nosies, ausų ir antakių depiliacija vašku.

Pastūmėjimas išbandyti

Kalbėdama apie tai, kaip vyrai susidomi specializuotais salonais ar priemonėmis, „Nishman Baltic“ vadovė akcentuoja – neretai, ypač vyresnio amžiaus vyrai, Barbershop’o slenkstį pirmą kartą peržengia gavę dovanų kuponą.

„Gavę dovanų kuponą iš žmonos, draugės ar dukros vyrai po apsilankymo vienbalsiai teigia – tai buvo geriausiai praleista valanda. Jie ima suprasti, ką reiškia ne tik profesionalus kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir įsiklausymas, nuodugni konsultacija tęsti priežiūrą. Apsilankę salone, jie gauna tikros vyriškos erdvės vizito patirties, užuot pasitenkinę „mechanišku“ apkirpimu pagal vieną standartinį modelį“, – detalizavo O. Sidorova.

Dar daugiau grožio specialistų patarimų apie paslaugų inovacijas, naujausias siūlomas procedūras, išskirtinumo ir individualaus grožio svarbą bus galima išgirsti balandžio 12–14 d. LITEXPO centre vyksiančioje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“. Renginyje įžvalgomis dalysis žinomi grožio srities profesionalai, vyks įvairūs konkursai, bus mezgami verslo ir asmeniniai ryšiai bei diskutuojama visiems aktualiomis sveikatingumo ir išvaizdos temomis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: LITEXPO centrasMindaugas ZykasOksana Donelaitė-DūdienėOlga Sidorova
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

Policijos suvestinėje – įvykių margumynas: ieškoma priekaba „Regitroje“ ir 4000 eurų praradusi moteris
MRU Sūduvos akademija išlydėjo pirmąją absolventų laidą
Marijampolėje – stiprinama kontrolė dėl nelegalių pavežėjų
Janinos šimtmetis – širdies šventė visiems

Kultūra

Marijampoliečiai Jonines šventė prie Šešupės krantų
Joninių vakarą Valavičiuose nuvilnijo šventė, skirta ne tik Jonams – paminėtas ir kaimo 230-asis jubiliejus
Joninės nuskambėjo Kalvarijos Karališkame parke
Sasnava paminėjo įspūdingą 250 metų jubiliejų

Sportas

Donatas Vencevičius: „Gaila, nes buvome arčiau pergalės“
Sportuoji, bet rezultatai lėti? Galbūt kaltas šis nepastebėtas papildas
Rezultatyviose rungtynėse – lygiosios prieš Vilniaus „Žalgirį“
Lietuvos seniūnijų sporto žaidynėse vyko moterų tinklinio turnyras

Politika

Prie Vyriausybės vyko pareigūnų piketas dėl per mažų algų: policininkai kvietė G. Palucką į ekipažą
R. Juknevičienė: „Ukraina jau dabar kariauja kaip de facto NATO narė“
Marijampolės savivaldybės delegacija lankėsi Norvegijos mieste Kvame
Vyko Vilkaviškio rajono asmenų su negalia draugijos ataskaitinis-rinkiminis susirinkimas

Įdomu

Celiulitas vasarą: ar įmanoma jį sušvelninti?
Janinos šimtmetis – širdies šventė visiems
Ieškai stiprių, bet saugių ploviklių? Rinkis tai, ką renkasi profesionalai
Ūkininkai Lietuvoje pirmą kartą surengė „Traktorių dakaro“ lenktynes

Verslas

Šiemet įsigalios nulinės emisijos aktas: tikisi žaliųjų technologijų proveržio Lietuvoje
Kaip išvengti rizikų pervežant negabaritinius krovinius?
Z kartos darbuotojai keičia žaidimo taisykles – ką turėtų žinoti Sūduvos regiono darbdaviai?
Kaip kalbų mokėjimas stiprina įmonės įvaizdį tarptautinėje rinkoje?

Mokslas ir studijos

MRU Sūduvos akademija išlydėjo pirmąją absolventų laidą
MRU Sūduvos akademija – universitetas, kuris renkasi būti arčiau tavęs
Gabiems mokiniams ir meno kūrėjams įteiktos premijos
Sveikatos apsaugos ministerija kviečia būsimus studentus rinktis slaugos studijas ir studijuoti nemokamai bei gauti stipendiją

Turizmas

Baltų keliais: vyko dviejų dienų pažintis su paveldu
Aristokratas, per naktį pralošęs devynis dvarus
Pradėtas įgyvendinti projektas: Orijos ežero pakrančių pritaikymas lankymui
Ekskursijos dalyvius žavėjo Marijampolės miesto grožis ir negirdėtos istorijos
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus