Lietuvos verslo konfederacija – didžiausia paslaugų, prekybos ir aukštųjų technologijų įmones vienijanti verslo organizacija. Per savo narių tinklą LVK atstovauja 30 verslo asociacijų ir 3,5 tūkst. įmonių (tarp jų didžiausius Lietuvos darbdavius), kurios drauge sukuria apie ketvirtadalį Lietuvos BVP ir yra įsteigusios 200 tūkst. darbo vietų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti Verslo renginių organizavimo projektų vadovą (-ę).
Darbo pobūdis:
• Lietuvos verslo konfederacijos korporatyvinių renginių, seminarų, nacionalinių ir tarptautinių konferencijų, teminių forumų organizavimas ir koordinavimas;
• Įvažiuojamųjų ir išvažiuojamųjų verslo delegacijų organizavimas ir koordinavimas;
• Savalaikis ekonominės informacijos ir statistinių duomenų, ekspertų ir pranešėjų, reikalingų renginiams organizuoti, rinkimas, analizė, rekomendacijų bei apžvalgų rengimas, išvadų ir įžvalgų panaudojimas inicijuojant ir įgyvendinant projektus;
• Komunikacija su projektų partneriais.
Reikalavimai:
• Socialinių mokslų pakraipos aukštasis išsilavinimas;
• Darbo patirtis verslo renginių ir projektų organizavimo srityje;
• Aktyvus domėjimasis politinėmis, ekonominėmis verslo aktualijomis, geros ekonomikos žinios;
• Komunikabilumas ir profesinės veiklos kontaktai;
• Sklandi lietuvių ir anglų kalba (raštu ir žodžiu). Privalumas – rusų kalbos žinios;
• Reprezentatyvumas, tinkamas organizacijos atstovavimas;
• Komandinio darbo gebėjimai;
• IT kompetencija: geri darbo teksto redaktoriais, skaičiuoklėmis įgūdžiai;
• Komunikacijos ir marketingo įgūdžiai.
Siūlome:
• Įdomų ir dinamišką darbą su visomis valstybinėmis institucijomis ir aktyviausiomis Lietuvos verslo įmonėmis/organizacijomis bei užsienio partneriais;
• Profesinio tobulėjimo, savirealizacijos galimybes;
• Patogią darbo vietą Vilniaus centre.
Gyvenimo aprašymą bei motyvacinį laišką siųskite elektroniniu paštu [email protected] su nuoroda „Verslo renginių organizavimo projektų vadovas (-ė) “ iki sausio 31 d.
LVK informacija