Verslininkai skundžiasi per didelėmis „Bitės“ sąskaitomis

Į Alfa.lt kreipėsi vienos uždarosios akcinės bendrovės bendraturtė Ineta (tikrasis bendrovės pavadinimas redakcijai žinomas) dėl gerokai išaugusių sąskaitų už „Bitės“ paslaugas.

Bendrovės atstovai teigė, kad iš „Bitės“ gauna neadekvačiai dideles sąskaitas už mobiliąsias paslaugas. Apie 10 mobiliųjų įrenginių turinti bendrovė „Bitės“ klientais yra beveik dešimt metų.

„Esame „Bitės Lietuva“ verslo klientai. Į sutartis mums įtraukia nesutartų dalykų, dėl to išauga paslaugų teikimo kainos. Pastebėjus nesutartas sąlygas, kai sulaukėme kosminės sąskaitos už paslaugas, vadybininkas atšovė telefonu: „Tai ką, Jūs neskaitote sutarties sąlygų?“ – pasakojo įmonės atstovė Ineta.

Sutarties nutraukti nepavyksta

Šiuo metu nutraukti sutarties su „Bite“ nepavyksta jau antrą mėnesį. Taip yra vilkinamas laikas, o per dideles sąskaitas ir toliau tenka mokėti.

„Tai, aišku, jiems naudinga. Pamatę, kad telefonu šių reikalų nepavyks sutvarkyti, parašėme e. laišką, kad norime nutraukti sutartį. Tik po mėnesio gavome atsakymą, kad prašymas pateiktas netinkama forma. Vadybininkai niekada nekelia ragelio, vis sujungia su kitu atsakingu asmeniu, vis kažkas žada paskambinti, bet niekas neperskambina. Nuolat neskambiname, turime kito darbo“, – pridūrė Ineta.

Įmonė „Bitės Lietuva“ klientais yra jau beveik dešimt metų ir seniau nebuvo iškilusių jokių problemų, viskas prasidėjo, kai buvo paskirtas naujas vadybininkas.

Dėl susidariusios situacijos buvo kreiptasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tarnybos atstovė Giedrė Nenartavičiūtė teigė, kad įmonė pateikė savo skundą.

„Įmonė pateikė prašymo formą be parašo, jeigu parašo nėra, tai traktuojame kaip užklausą. Be to, jeigu kyla ginčas tarp dviejų juridinių asmenų, tai turėtų būti nagrinėjama teisme. Šiuo metu aiškinamės su įmone, yra skundžiamos sutarties sąlygos, tačiau sutartis nėra pateikta. Prašome pateikti papildomus duomenis“, – sakė G. Nenartavičiūtė.

„Bitės“ atstovai teigė susitarę su klientu

„Bitės Lietuva“ atstovas Antanas Bubnelis teigė apgailestaujantis, kad klientas liko nusivylęs bendradarbiavimu.

„Ši bendrovė yra ilgalaikis „Bitės“ klientas, ir tuo labai džiaugiamės. Kartu apgailestaujame, kad klientas liko nusivylęs bendradarbiavimu su mumis šioje situacijoje. Praėjusiais metais su įmone buvo pasirašyta sutartis dėl paslaugų teikimo, kur buvo numatytos paslaugų teikimo apimtys ir kitos svarbiausios sąlygos, įskaitant kliento įsipareigojimą naudotis paslaugomis tam tikrą laikotarpį.

Po kelių mėnesių sėkmingo naudojimosi paslaugomis ir dar nesibaigus sutartyje numatytam terminui, gavome kliento prašymą reikšmingai pakeisti sutarties sąlygas. Kadangi klientas siūlė keisti vienas pagrindinių sutarties sąlygų, teikėme ir savo pasiūlymus bei idėjas, siekdami, kad klientas paslaugas savo versle išnaudotų kuo efektyviau. Diskusija dėl šių pokyčių užtruko porą savaičių. Tačiau galiausiai „Bitės“ specialistams pavyko susisiekti su klientu ir susitarti dėl tolimesnio bendradarbiavimo. Džiaugiamės, jog įmonė nusprendė likti „Bitės“ kliente“, – sakė A. Bubnelis.

Informacija paviešinta https://www.alfa.lt/straipsnis/50268271/verslininkai-skundziasi-per-didelemis-bites-saskaitomis 

Jums gali patikti

Atsakyti

Jūsų el. paštas nebus skelbiamas.