Nuostabūs mezginiai  parduotuvėje  „Wollen Berlin”

Rūta Sluskaitė-Dittmann neįsivaizdavo savo gyvenimo biure, dėl šios priežasties moteris iškeitė teisės studijas į savo aistrą – mezgimą. Mezgimas tai  sena tradicija tiek jos šeimoje, tiek mažame gimtojo miesto žmonių tarpe. Atvykusi į Berlyną baigti teisės magistro laipsnio 2009-aisiais, ji vietoj to 2011 metais atidarė savo mezginių parduotuvę.

Vilna, linas ir natūralūs audiniai – Rūta Sluskaitė-Dittmann savo parduotuvėje turi tinkamų siūlų kiekvienam mezgimo entuziastui, kaip ir siūlų, audinių iš savo gimtosios šalies.

„Būdama 23 metų nenorėjau tiesiog sėdėti užsidariusi biure,“ – sako Rūta Sluskaitė-Dittmann. Jos nuotaika tokia pat ryški, kaip ir vilnos ritininiai, kurių pilna visoje jos parduotuvėje, – „Žlugus Sovietų Sąjungai, daug jaunų žmonių ieškojo užtikrintos darbo vietos. Bet tai buvo ne man“. Lietuvė savininkė, gimusi Marijampolėje ir užaugusi Kazlų Rūdoje, pirmiausia atvyko į Berlyną gauti teisės magistro laipsnį.

„Berlynas buvo modernus ir neribotų galimybių miestas, aš atvykau 2009 metais su dviem lagaminais, nepažindoma nei miesto, nei žmonių“. Prieš tai ji jau buvo įkūrusi savo rankdarbių ir tekstilinių maišelių liniją Lietuvoje, todėl netrukus pradėjo pardavinėti savo gaminius ir Berlyne.

„Mano šeima mėgsta megzti, o senyvos mano gimtojo miesto moterys turi daug laisvo laiko tai daryti,“ – aiškina Rūta Sluskaitė-Dittmann ir šiek tiek paaiškina savo verslo idėjos šaknis, – „Aš tiesiog paklausiau, ar jos norėtų pradėti megzti man“. Taip buvo pradėta megzto dizaino linija ir su Lietuvoje įsikūrusios vilnos įmonės pagalba įvyko parduotuvės atidarymas.

Svarbiausia yra lėtoji mada. Rūta perka vilną, liną ir natūralius siūlus iš mažų, tvarių įmonių – tai itin  patinka jos jaunoms klientėms gyvenančioms madingame Boxhagener rajone. Ji taip pat siūlo kursus pradedantiesiems mezgėjams ir organizuoja seminarus bei renginius, kurie yra populiarūs tarp daugiau praktiko turinčių žmonių. „Mano srityje nėra daug konkurencijos,“ – sako ji.

Tačiau mezgimas paprastai yra sezoninis verslas. „Viskas pradeda gerėti ir pardavimai išauga maždaug rugsėjo ir spalio mėnesiais,“ – pabrėžia Rūta Sluskaitė-Dittmann, kuri į savo verslo modelį taip pat pradeda įtraukti mažiau sezoninius audinius. Ateityje ji norėtų pradėti siūlyti daugiau lino gaminių.

 

Autorius : Ludwig Peters, dw.com

Vertė: Darija Stankaitytė

Jums gali patikti

Komentavimas negalimas