SEO veikia. Tai ne tik reikalinga šiuolaikiniam verslui, tačiau ir yra viena geriausių investicijų, kurią verslas gali padaryti. Bet kaip SEO nešą naudą? Kokiu būdu galima gauti geriausius rezultatus optimizuojant turinį paieškos sistemoms ir kaip gauti didžiausią vertę mainais už investicijas į SEO? Šiame straipsnyje apžvelgsime, kodėl gi elektroninis verslas turėtų investuoti į SEO.
Vartotojų tendencijos naudotis mobiliaisiais įrenginiais
Facebook turi beveik 3 milijardus aktyvių naudotojų, Instagram – apie milijardą (2021m. duomenimis). Tiek daug žmonių naudojasi šiais socialiniais tinklais, kad vien Facebook ir Instagram vartotojų įpročiai turi didelę įtaką tam, kaip organizuojamos SEO strategijos ir kaip kinta SEO svarba.
Kadangi didžioji dauguma Instagram ir Facebook naudotojų platformas pasiekia per išmaniuosius įrenginius, optimizavimas įgauna vis didesnį vaidmenį. Skaičiuojama, kad ~85-91% Facebook ir 94-98% Instagram srauto ateina per išmaniuosius įrenginius. Už šių socialinių tinklų ribų takoskyra yra mažesnė, tačiau vis daugiau darbų žmonės atlieka su išmaniaisiais įrenginiais.
Paieškų lokalizavimo ir kitų SEO inovacijų dėka, verslas dabar gali rasti dar daugiau progų pateikti savo prekes ir paslaugas vartotojams. Pavyzdžiui: „Coffee near me“ užklausa Google ir paieškos sistema akimirksniu parodys kavines, kurios yra netoli vartotojo dabartinės vietos. Norėdami konkuruoti ir būti matomi viename lange su didžiaisiais tinklais, smulkūs verslai turi investuoti į SEO.
Kiekvienas vartotojas kažko ieško
Google apdoroja po 3,5 milijardo užklausų kasdien. Kai paieškų tiek daug, beveik neabejotina, kad didelė dalis jų gali virsti uždarbiu, jeigu ieškantys asmenys ras tinkamą rezultatą. Kuo aukščiau atsiduriate Google paieškoje, tuo daugiau organinio srauto ateis į jūsų interneto puslapį.
Na, o kuo daugiau srauto, tuo daugiau konversijų. Kuo daugiau konversijų, tuo daugiau pajamų. Pakankamai aišku, tiesa?
Dėl to verta siekti geriausių SEO rezultatų.
Nes jei nedarote jūs, daro jūsų konkurentai
SEO yra ne baigtinis, o tęstinis procesas. Jeigu jį apleisite, galite prarasti savo pozicijas. Pagrindinis paieškos variklis Google periodiškai atnaujina savo indeksavimo sistemą ir rodomus rezultatus, kad jie labiausiai atitiktų tendencijas ir būtų aktualūs.
Kol jūs kylate SEO pozicijose, kažkas jose krenta (ir atvirkščiai). Nuolat vyksta konkurencija tarp įvairių verslų, kuriam pavyks sukurti efektyvesnę ir geresnę optimizacijos kampaniją. Laimėtojas džiaugiasi aukštesne pozicija Google ir didesnėmis pajamomis.
SEO niekur nedings
Kaip ir seniau, taip ir dabar – vartotojai apie prekes ar paslaugas sužino per reklamą. Radijas, televizija, žurnalai, laikraščiai, internetas… Visos šios medijos terpės yra pilnos reklamos, kurios skatina vartojimą.
Augant pirkimų, atliekamų internetu, skaičiui, SEO tikrai neketina niekur dingti ir tikėtina, kad augant mobiliųjų įrenginių svarbai bei tikslėjant pačiam Google algoritmui, SEO svarba tik tendencingai augs.