Marijampolės kolegija kaip partneris dalyvauja projekte „Kūrybinės dirbtuvės: studentų verslumo ir kūrybiškumo ugdymas šiaurės, vidurio ir pietų Lietuvoje (Creative Lab)“. Šio projekto tikslas – ugdyti studentų verslumo ir kūrybiškumo kompetencijas.
2018–2019 m. m. rudens ir pavasario semestre dvi Marijampolės kolegijos studentų komandos, kartu su studentais iš Vytauto Didžiojo universiteto, buvusio Aleksandro Stulginskio universiteto ir Šiaulių valstybinės kolegijos, dalyvavo „Creative Lab“ projekto įgyvendinime. Projekte studentai išmoko taikyti naujausias pasaulines metodikas, skirtas verslumo, kūrybiškumo ir socialinio verslumo kompetencijų ugdymui: Business Model Canvas, Business Model You, Lego Serious Play, Design Thinking, NLP ir Narrative Approach. Susitikimuose darbas buvo organizuotas komandose, sudarytose iš įvairių studijų krypčių studentų, ir kartu su mentoriais mokėsi analizuoti problemas ir siūlyti inovatyvius sprendimo būdus.
Studentų komandos du kartus per semestrą vyko į išvažiuojamąsias stovyklas, kuriose buvo organizuojamos kūrybinės dirbtuvės bei asmeninio tobulėjimo užsiėmimai. Įgyvendinant projektą, buvo organizuotos verslumo ugdymo veiklos, kurios prisidėjo prie verslaus jaunimo ugdymo. Vyko ir praktiniai verslumo ugdymo mokymai. Projekto socialiniai partneriai suformavo užduotis. Tik aktyviai bendradarbiaudami su jais, studentai galėjo spręsti pateiktus iššūkius: pirmoji komanda analizavo UAB „Mantinga“ pateiktą iššūkį, antroji – Marijampolės kolegijos iššūkį. Kolegijos administracijai ir studentų atstovybei ekspertas pristatė paruoštas galutines idėjas. Tai svarbus žingsnis, kai šio regiono jaunimas įtraukimas į bendruomenes ir savo miesto problematikos sprendimą.
Geriausiai pasirodžiusiais iš Marijampolės kolegijos studentų komandų dalyviais buvo išrinkti Karolina Dzingaitė (Kultūros ir sporto vadybos nuolatinių studijų programos studentė) ir Karolis Marazas (Transporto logistikos technologijų nuolatinių studijų programos studentas). Šie studentai 2019 m. birželio mėn. 10–14 d. išvyksta į mokomąją stažuotę Kipre. Vizito tikslas – pasisemti gerosios praktikos patirties, praktiškai organizuojant verslo valdymo procesus bei dirbant tarpkultūrinėse aplinkose. Tikime, kad Karolina ir Karolis sugrįžę iš mokomosios stažuotės galės pasiūlyti inovatyvių idėjų ne tik kolegijai, bet ir regiono bendruomenei.
Verslo ir technologijų fakulteto prodekanė Kristina Miškinienė
Vyresnioji specialistė projektinei veiklai Irena Matulaitienė