Google Ads yra mokama už paspaudimą internetinės reklamos platforma, leidžianti reklamuotojams rodyti savo skelbimus Google paieškos variklio rezultatų puslapyje. Remdamosi raktiniais žodžiais, pagal kuriuos norima taikyti, įmonės moka, kad jų skelbimai būtų reitinguojami paieškos rezultatų puslapio viršuje. Kadangi platforma veikia mokant už paspaudimą (PPC), turite mokėti tik tada, kai lankytojas spustelėja jūsų skelbimą.
Kas yra Google skelbimų tinklai?
Google Ads reklama leidžia įmonėms savo kampanijas pagal naudotojus taikyti dviejuose pagrindiniuose tinkluose – paieškos ir vaizdinės reklamos tinkluose. Paieškos tinkle reklamuotojai siūlo kainos pasiūlymus pagal atitinkamus raktinius žodžius. Tai leidžia jiems rodyti savo skelbimus vartotojams, kurie įveda tuos raktinius žodžius į Google kaip paieškos užklausos dalį. Mokamos paieškos rezultatai paprastai rodomi puslapio viršuje ir apačioje, šalia jų yra maža skelbimo piktograma. Kita vertus, vaizdinės reklamos tinklas suteikia reklamuotojams galimybę rodyti reklamines antraštes svetainėse, kurios yra Google tinklo dalis.
Kas yra skelbimo reitingas?
Google Ads sistema iš esmės yra tiesioginis aukcionas, kuriame reklamuotojas pateikia pasiūlymą Ads sistemoje, kad užtikrintų tam tikrą skelbimo poziciją. Priklausomai nuo kitų reklamuotojų konkurencijos ir kainos pasiūlymo, reklamuotojas gauna norimą poziciją arba yra susijęs su žemesne pozicija. Tačiau jūsų faktinę skelbimo poziciją lemia du veiksniai – maksimalus kainos pasiūlymas, padaugintas iš jūsų kokybės balo.
Maksimalus kainos pasiūlymas yra tai, kiek esate pasiruošę sumokėti, kai žiūrintieji spustelėja jūsų skelbimą, tačiau kokybės balas nurodo, kaip gerai optimizuotas skelbimas, nukreipimo puslapio kokybė, numatomas paspaudimų rodiklis ir skelbimo atitikimas ieškantiesiems . Kuo geresnis jūsų skelbimo reitingas, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų skelbimas bus rodomas Google paieškos rezultatuose.
Aukštos kokybės skelbimai ir gerai veikiančios Ads kampanijos taip pat yra apdovanojamos Google nuolaidomis už paspaudimą, aukštesnes skelbimo reitingo pozicijas ir yra labiau tikėtina, kad bus rodomos aukščiausioje vietoje virš natūralaus sąrašo.
Kaip apmokestinama Google Ads?
Suma, kurią Google skelbimai ima iš reklamuotojų, priklauso nuo to, ką jie reklamuoja. Kadangi Google Ads yra mokama už paspaudimą reklamavimo programa, jūsų skelbimai rodomi nemokamai ir esate apmokestinami tik tada, kai kas nors spustelėja jūsų skelbimą Google paieškos rezultatų puslapyje. Be to, Ads sistema yra tiesioginis aukcionas, todėl paspaudimų kainas lemia konkurencijos dydis ir tai, kiek jie yra pasirengę mokėti už paspaudimą. Jei kampanija valdoma teisingai, Google Ads reklama gali pritraukti aukštos kokybės srautą į svetainę už daug konkurencingesnes išlaidas, palyginti su kitomis reklamavimo formomis. Tačiau kai nežinote, kaip profesionaliai valdyti procesą, išlaidos gali greitai padidėti, o jūs potencialiai pritraukiate prastos kokybės srautą. Sėkmingos Ads kampanijos vykdymo raktas yra suprasti veiksnius, lemiančius, kiek kainuoja kiekvienas paspaudimas.
- Raktinių žodžių konkursas
- Maksimalus pasiūlymas ir pasiūlymo pozicija
- Jūsų vidutinis mėnesio biudžetas
- Paspaudimų rodikliai
- Raktinių žodžių kokybės balas
Jei taikote didelės apimties raktinius žodžius ir daug kiekveną mėnesį ieškote, už tą srautą galite sumokėti nemažą sumą, kuri gali būti nuo kelių centų iki daugiau nei dešimt dolerių už kiekvieną paspaudimą. Jei norite valdyti Ads išlaidas, nustatykite dienos biudžetą kampanijos lygiu. Jį galėsite laisvai keisti, kada panorėsite. Idealiu atveju pradedantieji reklamuotojai turėtų pradėti nuo mažo biudžeto. Remdamiesi įžvalgomis ir potencialių klientų kokybe, galite nustatyti, ar norite padidinti biudžetą, ar sustabdyti kampaniją.