Lietuvos Respublikos Seimas 2020-uosius metus paskelbė Vaikų emocinės gerovės metais. Minėdama juos, mūsų bendruomenė pakvietė Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigas kartu parengti ugdymo(si) priemonių gerosios patirties sklaidos skaitmeninę knygą apie vaiko emocinės aplinkos gerinimą. Projekto tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi apie socialinių emocinių įgūdžių ugdymo metodus ir priemones, siekiant vaikų emocinės gerovės. Projekto uždaviniai: plėsti vaikų emocijų ir jausmų lavinimo galimybes ir formas, mokant vaikus pažinti emocijų raišką per pasakas ar meną pristatyti kuo įvairesnių metodų, veiklų (žaidimų, ratelių, kūrybinių darbų), skirtų socialiniam ir emociniam vaikų ugdymui, dalintis idėjomis, priemonėmis, metodais, skatinančiais emociškai palankios aplinkos kūrimą, gerinančiais vaikų emocijas adaptacijos laikotarpiu.
Gerąja patirtimi apie socialinių emocinių įgūdžių ugdymo metodus ir priemones pasidalino 44 pedagogai iš 21 Lietuvos ugdymo įstaigos. Padėkime vaikams augti ir užaugti laimingais, o , kad vaikas augtų saugus ir laimingas, emociniai ryšiai svarbūs ir turi būti kuriami kiekvieną dieną ne tik šeimoje, bet ir bendruomenėje.
Projektą „Laimingos vaikystės šaly!“ galima pamatyti „Pasakos“ interneto svetainėje ir darželio paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.
Vilkaviškio vaikų lopšelio-darželio „Pasaka“ direktorė Dainora Daniliauskienė