Marijampolės Petro Armino progimnazijoje birželio 14 – spalio 31 d. vyko projektas ,,Išmanusis mokymas(-sis) ugdomojoje veikloje”.
Veikla buvo organizuojama laimėjus eTwinning programos projektų konkursą, kuriam įgyvendinti buvo skirtos Europos Komisijos finansuojamo eTwinning Lietuvos nacionalinės paramos organizacijos projekto lėšos. Konkurso tikslas – skatinti „eTwinning“ profesinį tobulėjimą ir geresnį „eTwinning“ panaudojimą nuotoliniam ir mišriam mokymuisi.
Projektas ,,Išmanusis mokymas(-sis) ugdomojoje veikloje” buvo skirtas tiek mokytojams, tiek ir mokiniams. Jame dalyvavo 15 progimnazijos pedagogų ir 2 administracijos atstovai, 45 mokiniai. Projektą koordinavo anglų kalbos mokytoja Edita Grubienė.
Mokymuose dalyvavę mokiniai buvo supažindinti su programavimu, algoritmais, ciklų rūšimis, sąlyginiais sakiniais. Jie atliko praktines užduotis Gamefroot programoje bei sukūrė savo žaidimus. Taip pat buvo pristatytas bei išbandytas 3D projektavimas, jo panaudojimas projektų metu. Mokiniai atliko praktinius užsiėmimus Tinekrcad programoje, išbandė blokinį programavimą bei 3D programavimą.
Mokytojai susipažino ir išbandė įvairias nuotraukų redagavimo bei koliažų kūrimo programėles, mokėsi kurti plakatus, tokius kaip klasės taisyklės ar namų darbų užduotys. Taip pat susipažino su skaidrių kūrimo platformomis ir jų animavimu, nuotraukų ir paveikslėlių svetainėmis, vaizdo įrašų montavimu, idėjų svetainėmis mokytojams.
Gerąja patirtimi ir IKT galimybėmis ugdymo procese dalinosi LISPA mokyklos vadovas Vaidas Baranauskas. Jis pristatė ir pasidalino patirtimi apie LISPA mokykloje vedamus užsiėmimus, vaikų projektuotus darbus. Susitikimo metu buvo diskutuojama apie neformalaus švietimo privalumus ir trūkumus, galimybę programuoti tiksliųjų mokslų pamokose, meninę saviraišką skaitmeninėje erdvėje, virtualios realybės galimybes švietime.
Marijampolės Petro Armino progimnazijos inf.