Bent kartą per mėnesį galimybe TV programas žiūrėti sau patogiu metu pernai naudojosi 26 proc. namų ūkių Marijampolės apskrityje. Iš viso technines galimybes naudotis atidėtu TV žiūrėjimu turi beveik pusė (48 proc.) visų televizorių turėtojų Marijampolės apskrityje.
Tyrimas taip pat parodė, kad dauguma TV žiūrovų Marijampolės apskrityje jau naudoja technologiniu požiūriu pažangesnius skystųjų kristalų, plazminius ar LED televizorius, kuriuos turi 71 proc. apskrities namų ūkių. Pagal tokius televizorius turinčių gyventojų dalį Marijampolės apskritis tarp visos Lietuvos apskričių ir regionų lenkia Panevėžio (70 proc.), Alytaus (70 proc.) ir Utenos apskritis (60 proc.). Galimybę TV programas per išmaniuosius televizorius žiūrėti turi 38 proc. namų ūkių Marijampolės apskrityje, o beveik pusė (47 proc.) turi kineskopinius televizorius. Pažymėtina, kad daugiau nei pusė (57 proc.) namų ūkių Marijampolės apskrityje turi daugiau nei vieną televizorių.
„Lietuviai ir toliau noriai žiūri televiziją ir vis dažniau tai daro išnaudodami šiuolaikinių technologijų teikiamas galimybes. Atidėto TV žiūrėjimo tendencijos ir toliau turėtų tik ryškėti, nes šiandieniniai TV turinio vartotojai nori turėti daugiau laisvės ir vertina galimybę patys rinktis, kada ir ką žiūrėti. Be to, žiūrėdami televiziją gyventojai nori mėgautis aukštos kokybės vaizdu ir garsu, o neretai ir naudotis įvairiomis papildomomis funkcijomis, todėl dažniau renkasi modernesnius televizorius“, – sako „Kantar TNS“ Media departamento projektų vadovė Lina Petraitienė.
Vertinant TV signalo priėmimo būdą, tyrimo duomenimis, daugiausiai Marijampolės apskrities gyventojų naudojasi skaitmenine antžemine (58 proc.) ir kabeline (21 proc.) televizija. Visoje šalyje per metus labiausiai (3 proc. punktais) paaugo internetinę (IPTV) televiziją naudojančių namų ūkių skaičius, o Marijampolės apskrityje jų dalis siekia 20 proc. Dar beveik 12 proc. Marijampolės apskrities gyventojų naudojasi palydovinės televizijos paslaugomis.
Atliekant „Kantar TNS“ „Establishment“ tyrimą praėjusiais metais iš viso buvo apklausta daugiau nei 5 tūkst. visos Lietuvos namų ūkių gyventojų, vyresnių nei 15 metų amžiaus.
Apie Kantar TNS
„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. Bendrovė teikia įmonėms svarbius sprendimus pagrįsti ir augti leidžiančias įžvalgas.
„Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.
Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.