Marijampolė drąsiai gali didžiuotis kasmet ženkliai augančiu turistų skaičiumi. Dar pernai mūsų miestas buvo nominuotas, kaip sėkmingiausia turizmo traukos vietovė. Norint išlaikyti turistų susidomėjimą ir neprarasti traukos, būtina stiprinti Turizmo informacijos centrą.
Iki šiol Marijampolėje nebuvo savarankiško turizmo informacijos centro, tačiau šią funkciją, bendradarbiavimo sutarties pagrindu, vykdė VšĮ „Sveikatingumo idėjos“. Didėjant susidomėjusių turistų užklausų skaičiui, kylant vis didesnei ekskursijų pasiūlai, augant lankytojų skaičiui , tampa labai svarbu užtikrinti, kad tarp turizmo informacijos centro ir turistų vyktų nuolatinė abipusė komunikacija ir patraukli, į siūlomų lankytinų vietų ir paslaugų marketingą orientuota turizmo rinkodara.
Šiandien, Marijampolės savivaldybės tarybos posėdyje, buvo pritarta VšĮ Marijampolės turizmo ir verslo informacijos centro „SMART Marijampolė“ steigimui. Viešoji įstaiga „SMART Marijampolė“ reprezentuos Marijampolės savivaldybę, reklamuos lankytinus objektus Lietuvoje ir užsienyje, atliks turizmo rinkos analizę ir planuos rinkodarą bei komunikaciją, rengs turizmo maršrutus, konsultuos dėl smulkaus ir vidutinio verslo paramos galimybių ir finansavimo šaltinių.
Marijampolės savivaldybės administracijos informacija