Verslo klubo svečias – pretendentas į Marijampolės mero postą

Marijampolės verslo klube, jungiančiame smulkiojo ir vidutinio verslo atstovus, įvyko antrasis susitikimas su vienu iš pretendentų tapti Marijampolės savivaldybės meru. Pirmajame susitikime dalyvavo Marijampolės sav. vicemeras socialdemokratas Povilas Isoda, antrajame – TS-LKD atstovas Kostas Jankauskas. Verslininkams rūpi sužinoti, kokių perspektyvų galima tikėtis iš būsimo savivaldybės vadovo, koks jo požiūris į smulkųjį verslą bei gyvenamosios aplinkos gerovės kūrimą regione.

Susitikime su verslo klubo nariais K. Jankauskas pristatė savo veiklos kelią, kuriame daug vietos užėmė dalyvavimas savivaldoje, politikoje bei versle. Jis akcentavo, kad visada jo gyvenime dominavo ūkiškas požiūris ir atsakomybė, tad kiekvieną prisiimtą darbą ar misiją stengiasi vykdyti maksimaliai gerai ir iki galo. K. Jankauskas jaučiasi turintis daug patirties ne vienoje srityje, žinantis miesto bei regiono problemas ir numatęs kaip jas reikėtų spręsti, tad yra pilnai pasirengęs mero postui.

Verslininkams rūpėjo išgirsti, koks K. Jankausko požiūris į smulkųjį verslą regione, kokius konkrečius pokyčius jo labui ketina įgyvendinti. K. Jankauskas pripažino, kad jam geriau pažįstamas stambusis verslas, nes būtent jame teko daugiausia dalyvauti, tačiau nesvetimos ir smulkiojo verslo problemos. Kaip vieną iš pagrindinių verslo variklių jis įvardijo komunikaciją tarp verslo partnerių bei vartotojų.

„Nėra pakankamai informacijos, kuri padėtų vystyti, plėtoti verslą. Trūksta informacinės bazės, kurioje mūsų šalies bei užsienio verslininkai galėtų atrasti reikiamą informaciją apie verslo partnerius, investicijų galimybes, dalyvavimą projektuose. Nėra tam išnaudota internetinė erdvė, kurioje būtų galima atrasti Marijampolę su jos verslo plėtros galimybėmis. Kalbant apie smulkiojo verslo rėmimą, pritarčiau tam, kad ne visada teisinga stambų projektą atiduoti vienam vykdytojui. Jį išskaidžius pagal atskiras veiklos sritis, atsirastų galimybė pirkimuose dalyvauti ir smulkesnėms verslo įmonėms, nes dabar jas besąlygiškai nukonkuruoja stambiosios bendrovės. Matau neišnaudotas galimybes skatinti ir paremti pradedančius smulkiuosius verslininkus. Savivaldybė galėtų kompensuoti apie 50 proc. verslo įkūrimo kaštų, kurie siektų ne daugiau kaip 10 tūkst. eurų. Tai nėra didelė suma, tačiau už ją galima įsigyti kompiuterinę įrangą, kažkokį gamybai reikalingą įrenginį, įsiruošti patalpas. Savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo fonde yra 12 tūkst. eurų, tai labai nedidelė suma, bet ir ji kažkodėl neišnaudojama. Labai norėtųsi, kad Marijampolės bendradarbiavimas su kitų šalių miestais nebūtų tik šventiniai susitikimai, bet ir būtų užmezgami konkretūs ryšiai verslo bei kitose srityse. Svarbu ir tai, kad mūsų miestas bei savivaldybė būtų patraukli gyventi jauniems žmonėms, kad jie norėtų čia dirbti, kurti šeimas, tad būtina skirti reikiamą dėmesį socialinės sferos gerinimui, užtikrinti, kad ir regione dirbantis specialistas uždirbtų ne minimaliai. Esu įsitikinęs, kad meras tai nėra tik reprezentacinė, politinė figūra, kur kas svarbiau, kad jis gerai išmanytų ūkinius – komunalinius reikalus, nes žmonėms turi būti patogu gyventi. Tai mano pagrindinis moto einant į mero rinkimus“, – akcentavo K. Jankauskas.

Verslininkams K. Jankauskas žadėjo, kad tapęs meru nepamirš skirti dėmesio smulkiajam bei vidutiniam verslui, tačiau pabrėžė, kad nereikėtų tikėtis iš karto gauti žuvį, bus pasiūlyta tik meškerė jai sugauti.

Milda Kudirkaitė

 

Jums gali patikti

Komentavimas negalimas