Žymaus Švedijos gamintojo automobilius galima rasti praktiškai visame pasaulyje, tuo tarpu, Lietuvoje jie yra itin populiarūs. Visoje šalyje galima pamatyti ne tik naujausius modelius, tačiau ir trečią dešimtmetį skaičiuojančius automobilius. Dažnai, kuomet automobilis jau daug kartų keitęs šeimininkus ir buvo nemažai eksploatuojamas, iki dabartinio savininko ateina tik vienas, įprastai jau nemažai išsidėvėjęs, raktas. Tuo tarpu, naujas automobilis, tikėtina, turi bent 2 ar net 3 raktus. Taigi, ką svarbu žinoti apie Volvo raktų gamyba ir kaip nepakliūti į situaciją, kuomet ji tampa itin brangi?
Atsarginių Volvo raktų gamyba
Volvo raktų gamyba, kuomet reikalingas atsarginis raktas yra tikrai paprastesnė, greitesnė ir pigesnė nei kai visi raktai yra pamesti. Atsarginių raktų gamyba yra kiek skirtinga priklausomai nuo automobilio metų ir rakto tipo.
Senesnių Volvo raktų gamyba įprastai atliekama pristačius automobilį ir esamą raktą pas specialistą. Naujas raktas yra išpjaunamas pagal esamą, o vėliau seka Volvo rakto pririšimas prie imobilaizerio. Nepririštas raktas neužves automobilio, tad būtina, kad į naują raktą būtų įdėtas naujas imobilaizerio čipas ir susietas su automobiliu.
Volvo rakto pririšimas prie imobilaizerio senesniam automobiliui atliekamas klonuojant dalį informacijos iš esamo rakto čipo, o likusią išskaitant iš automobilio specialia raktų programavimo įranga. Tačiau, yra ir kiti būdai kaip čipo paruošimas tiesiogiai pagal automobilio kompiuterinius blokus ar prisijungus prie automobilio per OBDII jungtį.
Naujesnių Volvo raktų gamyba neretai gali užtrukti ir keletą valandų. Taip ir dėl to, jog turi būti atlikta itin daug skirtingų darbų, kurie dažnai nėra būtina kitose markėse. Pavyzdžiui, neretai svarbu tiesiogiai ištraukti ir nuskaityti skirtingus automobilio blokus. Išskaičius reikalingą informaciją, ją reikia perkelti į naują automobilio raktą, kad šis būtų susietas. Tuomet, svarbu teisingai pajungti visus blokus atgal, kad automobilio veikimo funkcijos nebūtų numuštus ar kitaip sutrikdytos.
Taip pat, svarbu pririšti tam tikrą radijo bangų dažnį naudojantį pultelį. Volvo iš JAV įprastai naudos 315MHz dažnį, o Europietiškas variantas 433 ar 868 MHz dažnius. Netinkamo dažnio pultelis paprasčiausiai neveiks.
Kada reikalingas naujas raktas, nes esamas raktas yra sulūžęs, neretai galima neblogai sutaupyti atsargiai perkeliant čipą ir plokštę į naują korpusą, ir išpjaunant naują geležtę. Tuomet nereikia atlikinėti jokių programavimo darbų, o raktas atrodys ir veiks kaip naujas.
Jūsų automobiliui reikalingas atsarginis raktas arba norite susiremontuoti esamą? Kreipkitės dėl Volvo raktų gamybos – čia bus profesionaliai pagaminti nauji raktai Jūsų Volvo ar kitos markės automobiliui.
Ką daryti, kuomet visi Volvo raktai yra pamesti?
Pamesti Volvo raktai, deja, gali atsieiti bent kelis kartus brangiau nei atsarginiai raktai. Taip yra dėl to, jog tuomet reikalinga atlikti dar daugiau darbų.
Visų pirmą, kuomet Volvo raktai yra pamesti, automobilis įprastai būna užrakintas. Dėl šios priežasties, prisideda papildomos paslaugos poreikis – avarinis automobilio atrakinimas. Volvo įprastai turi būti atrakinami tik visrakčių pagalba, kiti būdai reikštų durelių, stiklo ar spynos sugadinimą. Specialistas, kuris neturės reikiamų visrakčių ir mokėjimu jais naudotis negalės atrakinti šios mašinos.
Atrakinus automobilį, bet nesant bent vienam raktui, negalima pasinaudoti jame esančia informacija ir iškart gauti prieigą prie automobilio raktu išjungiant imobilaizerį. Dėl to, būtina šią informaciją pasiekti fiziškai ištraukiant ir nuskaitant skirtingus automobilio kompiuterinius modulius. Kuomet visi moduliai tinkamai nuskaityti, jos galima susieti su nauju raktu.
Naujo rakto gamybos procesas specialiai yra padarytas toks sudėtingas, kad automobilį pavogti pagaminant naują raktą būtų itin sudėtinga ir užtruktų ilgą laiką.