Šis klausimas kyla dažnam, ypač gale finansinių metų, kai reikia pateikti metinę pajamų deklaraciją. Atrodo samdomam darbuotojui, klausimų daug kilti ir neturėtų – už jį mokesčius sumoka darbdavys, tad jei neturi kito pajamų šaltinio – viskas kaip ir aišku. O kaip yra darbdaviui?
Stambieji darbdaviai, arba stambiosios įmonės, dažniausiai turi savo samdomas buhalteres, kurios ir tvarko visą finansinį popierizmą. Tačiau viskas toli gražu nėra taip paprasta smulkiam ar vidutiniam verslui, kuris, turėdamas nedaug darbuotojų ir nedidelius sąskaitų kiekius, nėra pajėgus pasisamdyti prityrusios buhalterės.
Išeitis visada yra ir ne paslaptis, kad jau daug metų smulkūs ir vidutiniai verslai savo buhalterinės apskaitos tvarkymą patiki išorinėms kompanijoms – buhalterinėms įmonėms.
Tokia įmonė dažnai turi visą reikiamą įrangą, biurą, darbuotojas, reikalingas programas, tad verslininkui, atrodytų, nebereikia sukti galvos. Bet kaip pasirinkti tinkamą įmonę, kad nereikėtų vėliau gailėtis? Juk buhalterio klaida gali lemti neįtikėtinai daug, ypač kai kalbame apie ataskaitų teikimą valstybinėms įmonėms ir sumokamus mokesčius. Tikriausiai nei vienas verslininkas nenori pakliūti po padidinamuoju stiklu, iš po kurio sunku išlysti, net ir ilgą laiką viską atliekant teisingai.
Pasitikėkite tais, kurie daugybę metų dirba sąžiningai, turi klientų rekomendacijas, gali garantuoti jums už savo teikiamų paslaugų kokybę. Buhalterinė apskaita – patikimai, sklandžiai, atsakingai ir už gerą kainą.