Kazlų Rūdoje vyko susitikimas dėl „Rail Baltica“ projekto.
Kaip savo „Facebook“ profilyje rašo Kazlų Rūdos savivaldybės meras Mantas Varaška, praėjusią savaitę susitikta su Susisiekimo ministerijos bei Lietuvos geležinkelių atstovais ir pateikti tokie „Rail Baltica“ projektavimo/įgyvendinimo scenarijų:
1. Miestas. Pirmumo seka būtų įrengiama:
a) aplinkkelis (sunkiasvoriam transportui),
b) požeminė pervaža Daukanto/Borisevičiaus g.,
c) naikinamos Žemaitės g. ir Miškininkų g. pervažos, vietoje jų įrengiant pėsčiųjų požeminius praėjimus.
2. Plutiškių kelias/Via Baltica viadukas. Įrengti tiesiogines nuovažas į Via Baltica.
3. Subačiškės. Paslinkti viaduką iš gyvenvietės vidurio (Alyvų g.) 300 m. į dešinę, nutiesiant kitą gatvę/jungtį per žemės sklypus.
Mero teigimu, jei šis scenarijus pavyktų, Europos Komisijai būtų teikiamas bendras minėtų darbų projektavimo/rangos finansavimo poreikis.
Pabaigoje meras primena, kad naujoji „Rail Baltica“ vėžė eis prie „Via Baltica“ magistralės.