Kovo 6 d. Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyrius organizavo susitikimą su pagalbos į namus ir dienos socialinės globos paslaugų teikėjais. Susitikimo tikslas – stiprinti bendradarbiavimą tarp socialinių paslaugų teikėjų ir savivaldybės administracijos, spręsti aktualius klausimus bei gerinti paslaugų kokybę, kad jos būtų dar efektyviau prieinamos gyventojams, kuriems reikalinga pagalba.
Susitikime dalyvavo Socialinės ir sveikatos apsaugos komiteto pirmininkas Alvydas Kirkliauskas, Socialinių paslaugų skyriaus vedėja Jolita Žukelienė bei skyriaus specialistės. Prie diskusijos prisijungė septynios nevyriausybinės organizacijos, viena biudžetinė įstaiga bei vienas fizinis asmuo, teikiantys pagalbos į namus ir dienos socialinės globos paslaugas. Iš viso susitikime dalyvavo 28 asmenys.
Susitikimo metu buvo aptartos aktualios temos, susijusios su socialinių paslaugų administravimo kokybe, iššūkiais, su kuriais susiduria paslaugų teikėjai, bei galimybėmis optimizuoti procesus. Akcentuota, kad svarbu ne tik užtikrinti sklandų paslaugų teikimą, bet ir siekti jų nuolatinio tobulinimo, kad gyventojai gautų savalaikę ir kokybišką pagalbą.
Paslaugų teikėjai išsakė savo pastebėjimus apie kasdienėje veikloje iškylančius iššūkius – nuo darbuotojų trūkumo iki didėjančių paslaugų poreikių, kurie reikalauja lankstesnių ir efektyvesnių sprendimų. Taip pat buvo aptarti biurokratiniai procesai, kuriuos būtų galima supaprastinti, siekiant užtikrinti operatyvesnį paslaugų suteikimą gyventojams. Siekiant gerinti paslaugų administravimo kokybę ir palengvinti procesus, buvo priimti konkretūs susitarimai, kurie padės optimizuoti darbo organizavimą bei užtikrins glaudesnį savivaldybės ir paslaugų teikėjų bendradarbiavimą.
Marijampolės savivaldybė nuosekliai dirba siekdama gerinti socialinių paslaugų kokybę ir prieinamumą gyventojams. Toks atviras dialogas tarp administracijos ir paslaugų teikėjų leidžia operatyviai spręsti problemas, keistis gerąja patirtimi ir užtikrinti, kad socialinės paslaugos būtų ne tik prieinamos, bet ir aukščiausios kokybės.
Savivaldybės atstovai pabrėžė, kad socialinių paslaugų sistema yra dinamiška ir reikalauja nuolatinės priežiūros bei tobulinimo. Tik bendromis pastangomis, aktyviai įsitraukiant visoms suinteresuotoms pusėms, galima pasiekti ilgalaikių ir reikšmingų pokyčių socialinių paslaugų srityje.