Šoninio slydimo mėgėjai ir profesionalai nuo šiol turės dar vieną galimybę savo jėgas išmėginti tam skirtoje trasoje. Jau artėjantį savaitgalį Marijampolėje, naujoje „Drift Arena“ trasoje bus surengtos „Iron Wolf Parts Drift Cup“ varžybos. Tai pirmasis iš keturių šios serijos etapų, po kurių geriausių dalyvių lauks ir 1500 eurų prizinis fondas.
Nauja vieta renginiams
Naujoji Marijampolės „Drift Arena“ trasa yra išties kokybiška. Pagrindinis jos privalumas – didelis, net 8000 kvadratinių metrų plotas, padengtas lygiu asfaltu. Organizatorių skaičiavimais, tokiame plote galima suformuoti apie 20 trasos konfigūracijų, tad kiekvieną sykį dalyvių čia lauks vis kiti iššūkiai.
Be to, trasoje nėra stulpų ar kitokių dirbtinių kliūčių, o visą teritoriją juosia betoniniai blokai, tad renginiai saugūs tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Pastarųjų bent jau pirmame renginyje ketinama priimti maksimaliai leistiną skaičių – iki 150.
Artimiausiu metu šioje trasoje ketinama sumontuoti ir vaizdo kameras, fiksuosiančias veiksmą trasoje iš viršaus. Vaizdo kameros veiks ir per treniruotes, ir per varžybas. Šis sprendimas bus naudingas ne tik žiūrovams, bet ir patiems dalyviams, kurie iškart varžybų vietoje, po kiekvieno važiavimo galės analizuoti savo bei varžovų pasirodymus.
Renginys orientuotas į dalyvį
Į pirmąsias varžybas šoninio slydimo mėgėjus ir profesionalus organizatoriai pakvies jau šį savaitgalį, mat čia bus rengiamas pirmasis naujos serijos „Iron Wolf Parts Drift Cup“ etapas. Čia organizatoriai galės priimti iki 96-ių dalyvių.
Renginiui organizatoriai pasirinko dviejų dienų formatą, o tai reiškia, kad dalyviai gaus itin daug važiavimų. Kadangi renginys orientuotas į dalyvį, organizatoriai viską suplanavo taip, jog sportininkai po kelių valandų treniruočių galėtų stebėti kaip važiuoja kiti dalyviai arba patys ruoštis varžyboms. Tai nebus įprastas renginio formatas, kur dalyvis dėl kelių važiavimų turėtų sugaišti visą dieną trasoje. Viskas suplanuota taip, kad pilotai į trasą atvyktų jiems skirtu laiku ir trasoje praleistu intensyvias tris valandas. Net jei pavestų technika, dalyvis turėtų daug laiko išspręsti problemas iki kvalifikacijos.
„Jeigu renginys sulauks didelio dalyvių skaičiaus, kad taupytume laiką, treniruočių metu reikės važiuoti poromis. Tie, kurie bus mažiau patyrę, irgi turės važiuoti poromis, bet dėl saugumo išlaikant didesnį atstumą tarp automobilių. Kalbant apie varžybų dieną, jeigu susirinks daugiau kaip 80 dalyvių, bus dvi TOP32 lentelės. Faktiškai galima sakyti, kad turėsime TOP64. Jeigu tiek dalyvių nebus, formuosime vieną TOP32 lentelę ir tvarkaraštis šiek tiek keisis. Tuomet bus ne keturios grupės, kaip planuojama, bet dvi. Jeigu taip nutiktų, treniruočių skaičių dalyviams dvigubinsime.
Mes labai daug dėmesio skiriame tam, kad renginys būtų kokybiškas ir maksimaliai orientuotas į dalyvį. Kadangi dalyviui svarbiausia saugi trasa ir daug važiuoti, mes tokią galimybę suteiksime. Bus tikrai daug važiavimų“, – sakė „Iron Wolf Parts Drift Cup“ organizatorius, „Side to Side“ drifto komandos vadovas Darius Jurčiukonis.
Kovos dėl taurių ir prizinio fondo
„Iron Wolf Parts Drift Cup“ varžybų serijoje šiemet numatyti net keturi etapai. Kiekviename iš jų prizininkų taures gaus ne trys, o keturi aukščiausius rezultatus pademonstravę dalyviai tiek vienoje, tiek kitoje TOP32 lentelėje.
Be to, visų etapų metu bus vedama ir sezono įskaita, kurioje trijų geriausių sportininkų lauks 1500 eurų vertės prizinis fondas – 750, 500 ir 250 eurų vertės www.ironwolfparts.lt čekiai.
Daugiau informacijos apie „Iron Wolf Parts Drift Cup“ pirmąjį etapą Marijampolės „Drift Arena“ trasoje galite rasti paspaudę čia.
Marijampolės „Drift Arena“ informacija
„RozGer Fotografija“ nuotraukos