Nesvarbu, ar esate augančios korporacijos vadovas, ar besikuriančios įmonės savininkas, jos ateitis priklauso nuo neginčijamos tiesos. Įmonės sėkmė yra neatsiejamai susijusi su jos tiekimo grandinės efektyvumu. Jei norite sėkmės versle, turite užtikrinti ir savo tiekimo grandinės sėkmę.
Atsižvelgiant į tai, kad maždaug 50 proc įmonių, nepaisant jų dydžio, žlunga arba užsidaro per penkerius metus nuo veiklos pradžios, galima daryti išvadą, kad prastas tiekimo grandinės veikimas paprastai prisideda prie įmonės ar verslo žlugimo. Taip pat galima daryti prielaidą, kad daugeliu atvejų įmonės žlunga dėl finansinių problemų, todėl ši statistika dar labiau verta dėmesio:
- Tiekimo grandinės strategija. Jei jūsų įmonė neskiria daug dėmesio savo tiekimo grandinės strategijai, laikas tai pakeisti, net jei tai reiškia, kad reikia ieškoti pagalbos iš išorės. Tinkamai sukurta tiekimo grandinės strategija įgalina siekti komercinių tikslų, taigi ir įmonės sėkmės.
- Tiekimo grandinės tinklo projektavimas. Kartu su tiekimo grandinės strategijos kūrimu, pačios tiekimo grandinės, ypač paskirstymo dalies, kuri išteka iš gamyklų ar sandėlių, dizainas yra labai svarbus verslo sėkmei ar nesėkmei.
- Paslaugų efektyvumas tiekimo grandinėje. Pelningas pajamų augimas yra tikras verslo sėkmės ženklas, o vienas iš svarbiausių jį įtakojančių veiksnių yra klientų aptarnavimas Klientų pasitenkinimas labai priklauso nuo jūsų tiekimo grandinės, o kad būtų sėkminga, jūsų įmonė turi ją valdyti efektyviai. Tai reiškia, kad planuojant tiekimo grandinės strategijas, projektuojant tinklus ir valdant našumą klientas turi būti mūsų dėmesio centre.
- Tiekimo grandinės kaštai. Paklausos patenkinimo kaina yra vienas iš svarbiausių rodiklių, įrodančių tiekimo grandinės svarbą verslo sėkmei. Tiekimo grandinės išlaidos gali sudaryti didelę produkto sąnaudų dalį, o perteklinės atsargos sistemoje gali suvaržyti apyvartinį kapitalą ir trukdyti pinigų srautams. Klientų aptarnavimo išlaidų tyrimas yra vienas iš būdų suprasti, kaip tiekimo grandinės sąnaudos veikia verslo sėkmę.
- Išteklių valdymas. Yra nedaug įmonių, kurios nepasikliauja savo ištekliais. Net jei jūsų įmonė teikia paslaugas ir nėra į produktą orientuota įmonė, tikėtina, kad jums reikės perkelti išteklius tiekimo grandinėje. Žinoma, jei jūsų įmonė tiekia produktus, efektyvaus atsargų valdymo poreikis yra nepaprastai svarbus. Ištekliai, kaip ir klientai, yra veiksnys, nuo kurio priklauso jūsų įmonės sėkmė. Čia analizuojame tiekėjų, kaip verslo sėkmės veiksnio, svarbą. Tai, kaip elgiatės su ištekliais, kai jie pereina iš tiekėjų į jūsų rankas, taip pat daro didelę įtaką jūsų verslo likimui.
Šaltinis:
Reklama