Šiandien labai simboliškoje vietoje, Marijampolės Petro Kriaučiūno viešojoje bibliotekoje, vyko tradicinis savivaldybės švietimo įstaigų vadovų susirinkimas, kurio metu buvo aptarta pasirengimas naujiems 2022–2023 mokslo metams, ugdymo organizavimo būdai ir taikytini metodai, kiti švietimo bendruomenei aktualūs klausimai.
Susirinkime dalyvavo savivaldybės meras Povilas Isoda, administracijos direktorius Karolis Podolskis, mero patarėja Agnė Pavelčikienė, savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis su skyriaus specialistais, švietimo įstaigų vadovai.
Švietimo bendruomenę su tuoj prasidėsiančiais mokslo metais sveikinęs savivaldybės meras sakė žinantis ir suprantantis, kad švietimo sistemoje dirbantiems asmenims visada tenka susidurti su mažesniais ar didesniais iššūkiais, tačiau svarbiausia – gebėti rasti tinkamus ir sprendimus reikiamu laiku kiekvienoje situacijoje, nes nuo bendravimo ir bendradarbiavimo priklauso sklandus švietimo įstaigų darbas. Dėkodamas vadovams ir pedagogams už susitelkimą ir sėkmingą darbą, meras linkėjo ir toliau žengti koja kojon su inovacijomis, domėtis procesų modernizavimo galimybėmis ir kartu su bendruomene siekti kuo aukštesnių rezultatų švietimo srityje.
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis, apžvelgęs susirinkimo darbotvarkę ir svarbiausius aspektus, pristatė visiems vasarą konkursus laimėjusius švietimo įstaigų vadovus ir atsinaujinusią savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus komandą.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos organizuotos konferencijos „Šiuolaikišką ir atvirą mokyklą kuriame kartu: gera pradžia – pusė darbo!“ metu pateiktą ir aptartą informaciją pedagogams pristatė Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausiosios specialistės Loreta Matusevičienė ir Aušra Biskienė.
Susirinkimo metu buvo apžvelgtos klasių komplektavimo ypatybės, diskutuota apie centralizuoto mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas informacinės sistemos efektyvumą, pasidalinta mintimis ir idėjomis apie profesinio orientavimo reformos įgyvendinimą.