Vasara – kelionių metas, kai šimtai tūkstančių lietuvių pasirenka keliones lėktuvu į svečias šalis.
Kelionės lėktuvu – greitas ir saugus būdas pamatyti trokštamas šalis, tačiau kartais „atsitinka gyvenimas” ir prieš pat skrydį susergama ar ištinka kita neplanuota asmeninė nelaimė, kuri sujaukia planus išvykti.
„Sūduvos gidas” pasidomėjo, kaip elgtis ir ko tikėtis, jei išskristi nepavyksta ne dėl oro linijų, bet dėl asmeninių priežasčių.
Lietuvos oro uostų Komunikacijos projektų vadovė Lina Beišinė informavo, kad kiekviena oro linijų bendrovė lėktuvo bilietų grąžinimo ar keitimo taisykles nustato individualiai, būtent dėl to kiekvienas atvejis yra unikalus.
Visgi, anot L. Beišinės, nutikus tokiam atvejui, keleiviui rekomenduojama kreiptis į konkrečią oro linijų bendrovę ar kelionių organizatorių, iš kurio įsigijo lėktuvo bilietą.
Keleiviams rekomenduojama prieš perkant lėktuvo bilietus atidžiai perskaityti pasirinkto lėktuvo bilieto įsigijimo sąlygas bei jei yra poreikis, apsvarstyti kelionių draudimą, kuris gali padengti išlaidas nenumatytais atvejais.