„Kalnapilio“ nealkoholinis alus – populiariausias Lietuvoje. Tokią išvadą pateikia tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, įvertinusi šio produkto pardavimus per visus praėjusius metus. Duomenys rodo, jog „Kalnapilio“ nealkoholinis alus savo segmente buvo dažniausiai pasirenkamas žmonių. Tokį lietuvių pasirinkimą paaiškina anksčiau gauti apdovanojimai už šio produkto skonį. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus 2019-aisiais Europos alaus gurmanų konkurse „European Beer Star Award“ laimėjo bronzos apdovanojimą, o tais pačiais metais per akląsias degustacijas jis išrinktas skaniausiu Lietuvoje.
Nr.1 pasirinkimas
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus populiarumą vertinusi rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ stebėjo šio produkto pardavimus visose šalies prekybos vietose 2020-ųjų sausio-gruodžio mėnesiais. Tyrėjų duomenimis, minėtu laikotarpiu „Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminys buvo pirmasis ir pagrindinis vartotojų pasirinkimas. Nustatyta, jog šviesiojo nealkoholinio alaus segmente jis užėmė beveik ketvirtį rinkos (24,2 proc.) – šie duomenys paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijos duomenimis 12mėn. periodui (už 2020 sausio – 2020 gruodžio mėnesius) (Autorinės teisės © 2021, The Nielsen Company).
„Šis rezultatas mums yra ypač svarbus įvertinimas bei pripažinimas. Be galo džiaugiamės, jog „Kalnapilio“ nealkoholinis alus – pats populiariausias Lietuvoje ir vartotojams jis yra pirmasis bei pagrindinis pasirinkimas. Tai – mūsų kruopštaus, nuoseklaus ir kryptingo darbo įvertinimas, nes šiam nealkoholiniam alui skiriame itin daug dėmesio. Todėl susitelkę į aukščiausią kokybę, geriausių aludarystės tradicijų puoselėjimą bei meistriškumą, galime didžiuotis, jog mūsų pastangos buvo įvertintos“, – akcentuoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Jo teigimu, toks vartotojų pripažinimas rodo, jog nuolatinis šio nealkoholinio alaus unikalaus skonio ir aromato tobulinimas buvo sėkmingas. Anot M. V. Kirstuko, tokiam rezultatui pasiekti prireikė suderinti tiek brandžias aludarystės tradicijas, tiek ir inovatyvius gamybos procesus. Tokiu būdu gaminamas ypatingai švelnaus ir lengvo skonio bei išreikšto apynių kartumo „Kalnapilio“ nealkoholinis alus, kuris yra mėgstamiausias vartotojų.
Pripažintas gurmanų ir išrinktas skanausiu
M. V. Kirstukas sako, kad šviesiojo nealkoholinio alaus sudedamosios dalys – tokios pat, kokios naudojamos tradiciniam alui. Tai aukščiausios kokybės apyniai, salyklas, mielės, vanduo. Tačiau, kaip priduria „Kalnapilio-Tauro grupės“ aludarė Asta Briedienė, bendrovės pasididžiavimu vadinamas gaminys turi ir išskirtinę receptūros paslaptį.
„Jos raktas – ypatingos mielės, kurios sukuria įprastą fermentacijos procesą. Svarbu paminėti tai, kad priešingai nei alkoholinio alaus gamyboje, alkoholio ši sudedamoji neišskiria. Taip pagaminamas nealkoholinis alus, kurio skonis toks pats, kaip ir mūsų gaminamo įprasto, t.y. alkoholinio alaus. Verta pabrėžti, jog mielės, naudojamos unikaliam gamybos procesui, atkeliauja iš itin gilias alaus tradicijas turinčios Vokietijos. Tai vienas esminių faktorių, leidžiančių vartotojams pasiūlyti pačios aukščiausios kokybės gaminį“, – pasakoja A. Briedienė.
Pašnekovės žodžius patvirtina ne tik faktas, jog „Kalnapilio“ nealkoholinis alus yra populiariausias Lietuvoje. Šis produktas 2019-aisiais dalyvavo populiariajame „European Beer Star Award“ konkurse, kuris pritraukė beveik 2,5 tūkst. dalyvių net iš 47 šalių, ir savo kategorijoje laimėjo bei į Lietuvą parvežė garbingą bronzos medalį. Tačiau toks ekspertų pripažinimas užpernai buvo ne vienintelis.
2019-ųjų sausį nepriklausoma rinkos tyrimų bendrovė „Rinkos tyrimų centras“ siekė nustatyti vartotojams labiausiai patinkantį nealkoholinio alaus skonį. Būtent „Rinkos tyrimų centrui“ buvo patikėtas pirmojo etapo vykdymas, kurio metu apklausti daugiau nei 200 asmenų, aklo skonio testo metu pripažinę, kad skaniausias alus – „Kalnapilio“ šviesusis nealkoholinis. Antrojo etapo metu surengtos net 87 aklos degustacijos didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Jos parodė, kad beveik pusė (49,8 proc.) iš daugiau nei 6 tūkst. tyrimo dalyvių, ragavusių tris skirtingas nealkoholinio alaus rūšis, skaniausiu išrinko „Kalnapilį“.
Kartelės žada nenuleisti
Surengtos aklosios „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus degustacijos – tik vienas iš kelių, kuriuo produktas viešai supažindinamas su vartotojais. Iki COVID-19 pandemijos pradžios degustuoti „Kalnapilio-Tauro grupės“ gaminius lietuviai galėjo įvairių renginių metu.
Nors COVID-19 virusas tradicijas pakoregavo, M. V. Kirstukas viliasi, kad šiltuoju metų laiku sąlygos leis lietuvius vėl pakviesti dalyvauti degustacijose, ragauti nealkoholinį alų ir rinkti patį skaniausią. Į degustacijas „Kalnapilio-Tauro grupė“ kvies visoje Lietuvoje.
„Ruošiamės ne tik grįžti prie gyventojų jau pamėgtų degustacijų, bet ir toliau puoselėti aukščiausius „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus gamybos kokybės standartus. Tapę populiariausio šalyje šios kategorijos produkto gamintojais, vartotojų pripažinimą priimame ir kaip pareigą, ir kaip atsakomybę. Tai yra įkvepianti paskata ir toliau tobulinti produktą, kuriuo mėgautis galėtų kiekvienas, pagrindiniu pasirinkimu laikantis mūsų nealkoholinį alų“, – apibendrina M. V. Kirstukas.