Kalvarijos savivaldybės meras diskutavo su AB „Lietuvos regionų kelių direkcija“ vadovybe.
Kaip savo „Facebook“ paskyroje rašo Kalvarijos savivaldybės meras Nerijus Šidlauskas, maždaug po trijų mėnesių pavyko gauti galimybę susitikti ir padiskutuoti su AB „Lietuvos regionų kelių direkcija vadovybe“.
Anot mero, po diskusijų su Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija tapo aišku, kad dviračių takas Kalvarija – Jungėnai -Kalvarija yra 23 „eilės“ vietoje ir 2024 metais vyks projektavimas, o 2025 m. – įgyvendinimas.
Meras rašo kad pasirodo, kad tokia eilė jau dveji metai kaip neaktuali, o AB Lietuvos regiono keliai, atsakingi už pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą.
N. Šidlauskas prideda, kad ši informacija buvo turima, bet ji nebuvo pateikta savivaldybės administracijai.
Diskusijų metų pateiktas pasiūlymas, kad savivaldybė galėtų finansiškai prisidėti prie projektavimo ir įgyvendinimo darbų iš Kalvarijos savivaldybės biudžeto lėšų, bet atsakymo turima sulaukti.
Prideda, kad susitikimo metu gautas patikinimas dėl visų Kalvarijos savivaldybei priklausančių kelių, kurie naudojami rengiant automagistralę (žvyro ar skaldos sandėliavimui, pravažiavimams). Jie bus tos pačios būklės kaip ir prieš visas investicijas.
Didžioji dalis arba visi kelių projektuotojai ir įgyvendintojai yra naujosios automagistralės projekte, todėl savivaldybei kyla problemų įgyvendinant naujų asfaltuojamų kelių projektavimą ir asfaltavimą (didžioji dalis rinkos dalyvių dalyvauja automagistralės darbuose kaip rangovai arba kaip subrangovai).
Anot mero pranešimo, greideriavimo problema didžiojoje dalyje savivaldybės kyla dėl to, kad laikinoji paslauga nupirkta, bet paslaugos laimėtojas, neturi pakankamai pajėgumų per trumpą laiką įvykdyti užsakymą ir poreikį, nes nuolatinė greideriavimo ir žvyravimo sutartis pasibaigusi birželio 1 d. (apie naujos sutarties pasirašymą bus informuojama).