• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Ketvirtadienis, 28 rugpjūčio
Sūduvos Gidas
Reklama
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Kiek pinigų reikia norint varžytis „drifto“ varžybose: sumos prasideda nuo kelių tūkstančių eurų

2025-07-31
Įdomu, Transportas
Laikas: 3 min skaitymo
A A
Paulius Petrauskas_Luko Gigaškos nuotr.

Paulius Petrauskas_Luko Gigaškos nuotr.

Automobilių sportas – brangus malonumas, reikalaujantis didelių išlaidų ne tik automobilio įsigijimui, bet ir jo priežiūrai. Tiesa, norintiems sėsti prie sportinio automobilio vairo ir dalyvauti žiedinėse lenktynėse, ralyje ar šonaslydyje neretai būna sunku įvertinti, kokių investicijų iš tiesų gali prireikti tokios svajonės įgyvendinimui. Daugumai aišku tik viena – siekiantys rezultato savo metines išlaidas skaičiuoja tūkstančiais.

 

Nors apie tikrąsias automobilių sportui reikalingas išlaidas lenktynininkai kalba retai, PRO lygos šonaslydžio varžybose dalyvaujantis „Urta by carVertical“ komandos narys Paulius Petrauskas sutiko papasakoti apie šio sporto kainą.

Daugiausia išlaidų – automobiliui

 

Net ir įsigijus galingą lenktyninį automobilį, išlaidos čia nesibaigia. Automobilio priežiūra ir paruošimas varžyboms reikalauja nemažai papildomų investicijų.

 

Šonaslydžio metu smarkiai dėvisi padangos, todėl per sezoną lenktynininkai jų „sudegina“ visą gausybę. P. Petrauskas pasakoja, jog vien per praėjusius metus joms išleido beveik 8 tūkst. eurų, kuriuos atsiėjo 90 naujų padangų. Visgi brangiausiai praėjusį sezoną jam atsiėjo variklis.

 

„Prieš sezoną pilnai perrinkome variklį. Šis variklis mums tarnavo apie 5 metus, po kurių nusprendėme pažiūrėti, kaip jis laikosi. Kai išiminėjome stūmoklius, tiesiog iškrito tarpžiedžiai, tad variklio atnaujinimas įvyko pačiu laiku“, – sako lenktynininkas.

 

Šonaslydžio ekspertas skaičiuoja, kad būtent šioms varžyboms paruoštas ir 700 arklio galių generuojančio variklio perrinkimas atsiėjo daugiau nei 10 tūkst. eurų. Nors tai ir ženkli pinigų suma, gera žinia, kad tokios išlaidos pasitaiko gana retai, todėl skaičiuojantys biudžetą svajonės įgyvendinimui, šią eilutę, bent jau pradžioje, tikrai gali praleisti.

Brangiai kainuojantis pasiruošimas

 

Varžybų planavimas ir visa logistika taip pat kainuoja pakankamai brangiai. Specialiai šonaslydžiui paruoštu automobiliu lenktyninkai viešuose keliuose nenaudoja ir kelių šimtų kilometrų į varžybas nevažiuoja. Į varžybų vietą automobilis transportuojamas autovežiu, o visa komanda, įrankiai, dalys, padangos ir kita įranga atvežama autobusu.

 

Kainuoja ir leidimas dalyvauti varžybose. Negana to, lenktynininkams reikia patiems pasirūpinti nakvyne. Taigi norint išvykti kad ir į vieną šonaslydžio varžybų etapą jau reikia nemažai investicijų. Visgi svarbiausia – atsakingai paruošti automobilį, kad varžybų metu nekiltų siurprizų.

 

„Prieš varžybas reikia pakeisti visas nerimą keliančias automobilio dalis. Labiausiai bijau nebaigti varžybų dėl techninio gedimo, tad stengiuosi atvykti į lenktynes su maksimaliai gerai paruoštu automobiliu“, – šonaslydžio sporto virtuve dalijasi P. Petrauskas.

 

Pasak lenktynininko, ne mažiau svarbi ir ratų geometrija. Visos lenktynių trasos skiriasi: vienos greitesnės, kitos – lėtesnės, tad prieš kiekvienas varžybas sportininkas pasirūpina, jog automobiliui būtų atlikti ratų geometrijos nustatymo darbai, kad suvedimas būtų atliktas atsižvelgiant į artėjančių varžybų trasos ypatumus.

 

Šonaslydžio ekspertas skaičiuoja, jog dalyvavimas PRO lygoje praeitą sezoną jam viso kainavo apie 31 tūkst. eurų.

Sezonas „Semi-Pro“ ar „Street“ lygose atsieina pigiau

 

Prieš patekdamas į PRO lygą, “Urta by carVertical” lenktynininkas varžėsi vienu laipteliu žemiau esančioje „Semi-Pro“ lygoje. Pasak P. Petrausko, išlaidos šioje lygoje gerokai mažesnės. Visgi norint sėkmingai konkuruoti su kitais šonaslydžio entuziastais kišenes teks gerokai patuštinti ir čia.

 

„Semi-Pro“ lygoje besivaržantis P. Petrausko komandos draugas Ignas Kringelis pasakoja, kad per penkis praėjusių metų čempionato etapus išleido apie 9 tūkst. eurų ir galutinėje įskaitoje užėmė 5-ąją vietą. Tiesa, į šią sumą neįskaičiuotos išlaidos už aptarnavimo autobusą, informacijos sklaidą bei automobilio remonto darbus, kadangi tuo rūpinosi pats sportininkas bei jo komanda.

 

Pradedantys ir norintys slysti tik savo malonumui savo norus gali įgyvendinti ir už dar mažesnę pinigų sumą. „Street“ lygos dalyviams nereikia profesionalios technikos bei nepriekaištingo jos aptarnavimo, tad galima išsiversti ir su nedideliu biudžetu.

 

Anot 3-ąją vietą „Street“ lygoje užėmusio „Driftanulsa“ komandos lenktynininko Vito Žalandausko, jam 5 etapai „Street“ lygoje pernai atsiėjo apie 2,7 tūkst. eurų.

 

Žymos: Auto Moto
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

LNM Jono Basanavičiaus gimtinėje – Sūduvos mėgėjų teatrų festivalis „Atžalynas“
Atnaujinta automobilių stovėjimo aikštelė Kokolos gatvėje
Kalvarijos savivaldybė skelbia informaciją apie keleivių vežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutus, reisų tvarkaraščius
Marijampolėje prasidėjo Laikinosios nakvynės namų modernizacija

Kultūra

LNM Jono Basanavičiaus gimtinėje – Sūduvos mėgėjų teatrų festivalis „Atžalynas“
Šimtmetį švenčia pati gražiausia geležinkelio stotis Lietuvoje – Marijampolė kviečia į „Kitokią stotį“
Kapelos subūrė Baraginę: dainos, šokiai ir kaimyniška šiluma
Jautriai paminėta Europos dienos stalinizmo ir nacizmo aukoms atminti bei Baltijos kelio diena

Sportas

„Sporto naktis“ sugrįžta: jau šeštąjį kartą kviečia sporto entuziastus priimti iššūkį
„Sūduva“ patyrė pralaimėjimą Šiauliuose
Dar vienas Utenoje žaidęs krepšininkas papildė „Perlas Go“
Kazlų Rūdos „Kazlų Rūda“ KAFF-MAFF III lygos futbolo pirmenybėse susigrąžino lyderio pozicijas

Politika

Šakiuose aptartas pasirengimas naujiesiems mokslo metams
Marijampolės meras P. Isoda visiškai išteisintas „čekiukų“ byloje
Kviečiama deleguoti atstovus į Vilkaviškio rajono savivaldybės nevyriausybinių organizacijų tarybą
Suvalkų miesto šventėje – ir delegacija iš Marijampolės

Įdomu

Kaip pranešti policijai apie neteisėtai laikomus ginklus, ginklų priedėlius, šaudmenis, jų dalis ar sprogmenis?
Visuomenės tyrimas: beveik pusė gyventojų atpažintų kartelinius susitarimus, trečdalis – praneštų
Išsausėjusi veido oda: kaip ja pasirūpinti?
Kuo skiriasi šilumos siurbliai oras–oras ir kondicionieriai?

Verslas

Skelbiama registracija į mugę „Sūduvos kraitė 2025“
Profesionalų arsenale: būtinos trimerio dalys komerciniams kraštovaizdžio darbams
Lietuvis apie 8 mėnesių stažuotę Ispanijoje: gamybos simuliacija, „Google translate“, šaltis ir lietuviški saldainiai parduotuvėse
UAB „Gulbelė“ pradėjo naujos krautuvės statybas Kazlų Rūdoje

Mokslas ir studijos

Šakiuose aptartas pasirengimas naujiesiems mokslo metams
Bado akcija Kalvarijos gimnazijoje – jungiasi kolegos iš visos šalies
Bado akcija Kalvarijos gimnazijoje – kova už pagarbą mokytojui
Pirmoko rinkiniai – Kazlų Rūdos savivaldybės pirmokams

Turizmas

Kaimelio dvaras – atgimstantis istorijos liudininkas
EIMIN tęsia investicijas, skirtas į Lietuvą pritraukti užsienio turistų
Įrengta laisvalaikio zona prie Naujaprūdžio (Zyliškės) tvenkinio
Z karta keliauja kitaip: kaip ji keičia turizmo pasaulį?
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus