Gera kliento patirtis – labai svarbi, kadangi ji ne tik padeda išsiskirti iš konkurentų, bet ir skatina klientą sugrįžti būtent pas jus. Ypatingai tai svarbu dabar, kai daugelį produktų pirkėjai gali įsigyti internetu, neidami į fizines parduotuves. Būtent dėl to, nusprendę apsilankyti, jie nori kuo malonesnės fizinio pirkimo patirties. Tad, jei įdomu, kaip apsipirkimo kokybę būtų galima pagerinti, šiame straipsnyje pateiksime pagrindinius faktorius, į kuriuos reikėtų atsižvelgti pardavėjams.
Aplinka
Pirmas kriterijus, žinoma, yra aplinka. Turint parduotuvę, reikėtų pasirūpinti, kad joje būtų malonu ir saugu būti. Įsitikinkite, jog parduotuvėje yra reikiamas apšvietimo lygis, lentynų išdėstymas yra aiškus ir neverčiantis klaidžioti, o išėjimai – aiškiai matomi. Taip pat nepamirškite į patalpas įnešti daugiau jaukumo, pasitelkiant muzikinį takelį, plakatus ar žaismingas sienų atspalvius. Suteikite parduotuvei daugiau išskirtinumo, kad tam tikri elementai, įsirėžę į pirkėjo atmintį, asocijuotųsi tik su ja.
Aptarnavimas
Aptarnavimas taip pat yra ne ką mažiau svarbus aspektas. Teigiama kliento patirtis neįmanoma be draugiško ir paslaugaus personalo. Darbuotojai turėtų pasisveikinti su kiekvienu klientu, noriai ir mielai padėti jiems rasti tai, ko jie ieško, bei atsakyti į kylančius klausimus. Įsitikinkite, jog jūsų parduotuvės personalas gerai išmano prekių asortimentą bei gali apie jį papasakoti. Jei darbuotojai gebės užmegzti ryšį su klientais, apsipirkimo kokybė tikrai bus aukštesnė.
Skaidrumas
Dar vienas kriterijus, darantis įtaką kliento patirčiai – skaidrumas. Savaime suprantami dalykai – čekiai ar sąskaitos faktūros, kuriuos visuomet pateikite pirkėjams. Tačiau taip pat nepamirškite, jog visos prekės turėtų aiškiai nurodytą kainą bei jog prie kasos būtų pirkėjo displėjus, leidžiantis aiškiai matyti, kiek ir už ką žmogus turi mokėti.
Rūpestis
Kliento patirtis nesibaigia prie kasos, jam susimokant už prekę. Ją sudaro ir tai, kaip bendraujate su klientu po produkto įsigijimo. Įsitikinkite, jog iškilus problemai, tarkime, pirkėjui norint grąžinti prekę, bus išlaikytas malonus bendravimas, jis jausis komfortiškai, visas procesas nebus per daug sudėtingas ar bus galima pasiekti kompromisą. Tokiu būdu parodysite, jog jums rūpi ne tik uždarbis, bet ir pats klientas.