„Verslumo šuolis 2025“ – tai šventė, kurioje jaunieji kūrėjai stebino originalumu, drąsa ir veržlumu. Konkursas, organizuotas jau trečią kartą, šiemet tapo rekordinis – tikras šuolis tiek perkeltine, tiek tiesiogine prasme.
Dalyvių skaičius išaugo beveik 3 kartus – nuo 175 moksleivių pernai iki net 474 šiemet!
Konkurse dalyvavo 14 Marijampolės ugdymo įstaigų, kurios pristatė net 44 mokomąsias mokinių bendroves. Įteiktas 21 vardinis apdovanojimas, o kūrybinius darbus vertino net 35 verslo atstovai ir rėmėjai.
TOP 3 laimėtojai:
- „Bučkiss“ (Marijampolės Marijonų gimnazija) – laimėtojai jau ruošiasi atstovauti Marijampolei nacionalinėje Vilniaus eXpo. Nominaciją įsteigė Marijampolės savivaldybė.
- „SlipSafe“ (taip pat Marijampolės Marijonų gimnazija) – siūlo aplinkai draugišką priemonę batų padams, saugančią nuo paslydimų žiemą. Nominaciją skyrė UAB „Mantinga“.
- „HeartFelt“ (Marijampolės Sūduvos gimnazija) – kuria marškinėlius su integruotais sensoriais. Nominaciją skyrė Marijampolės regiono jaunųjų verslininkų klubas.
Metų debiutas atiteko 1–4 klasių mokinių bendrovei iš Marijampolės Jono Totoraičio progimnazijos (mokytoja Odeta Paulauskienė). Tai drąsus ir įkvepiantis žingsnis į verslo pasaulį! Nominaciją įsteigė Marijampolės regiono jaunųjų verslininkų klubas.
Konkurse dalyvavo visų amžiaus grupių moksleiviai, atlikdami jiems pritaikytas kūrybines užduotis:
- 0–2 kl. – kūrė pirmąsias parduotuves;
- 3–4 kl. – piešė ir pasakojo pinigų kelionę;
- 5–6 kl. – sudarinėjo finansinių terminų kryžiažodžius;
- 7–8 kl. – pristatė verslininkų sėkmės istorijas;
- 9–12 kl. – kūrė reklamą ir lavino marketingo įgūdžius.
Jaunuosius kūrėjus sveikino renginyje dalyvavęs Marijampolės savivaldybės vicemeras Ričardas Bagdanavičius: „Linkiu, kad šios patirtys vestų ne tik link asmeninio tobulėjimo, bet ir įkvėptų grįžti į Marijampolę – čia kurti savo verslus, įgyvendinti svajones ir stiprinti mūsų bendruomenę.“