• Artimiausi renginiai
  • Savaitgalis
  • Receptai
  • Sūduvos istorija
  • Pranešk
  • Įmonių katalogas
9 °c
Marijampolė
10 ° Št
12 ° Sk
10 ° Pr
Sekmadienis, 12 spalio
Sūduvos Gidas
Justicija
Reklama
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Marijampolė
    • Šakiai
    • Vilkaviškis
    • Kazlų Rūda
    • Kalvarija
  • Renginiai Sūduvoje
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
    • Renginių archyvas
  • Mokslai
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Politika
  • Sveikata
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Šiandieninė socialinių tinklų įtaka kvapų ir kvepalų suvokimui

2025-06-16
Grožis, Gyvenimas, Technologijos
Laikas: 3 min skaitymo
A A
freepik nuotr.

freepik nuotr.

Kvapų pasaulis per pastaruosius kelerius metus išgyveno tikrą revoliuciją. Socialiniai tinklai iš esmės pakeitė tai, kaip mes sužinome apie naujus aromatus ir juos renkamės. Anksčiau kvepalų pasirinkimą dažniausiai lėmė tradicinės reklamos ar draugų rekomendacijos. Šiandien jaunimas vis dažniau renkasi kvepalus, kuriuos pamato TikTok ar Instagram platformose. Net prabangūs prekės ženklai, tokie kaip Valentino kvepalai, dabar priversti prisitaikyti prie šių naujų tendencijų. Socialinių tinklų algoritmai lemia, kurie aromatai taps populiarūs, o kurie liks nepastebėti.

Šis reiškinys paveiks ne tik tai, kokius kvepalus perkame, bet ir kaip suvokiame pačią kvapų kultūrą. Ar socialiniai tinklai iš tiesų keičia mūsų uoslės pojūčius, ar tiesiog formuoja mūsų pasitrinkimus?

Kodėl tam tikri kvepalai tampa socialinių tinklų žvaigždėmis

Tam tikri kvepalai staiga tampa masiškai perkamais ne atsitiktinai.

Pirmiausia – pakuotės dizainas. Gražūs buteliukai greičiau patenka į socialinių tinklų srautus. Paprastas, bet stilingas dizainas veikia geriau nei sudėtingi sprendimai.

Antra, aromato pobūdis. Masiniais dažniausiai tampa:

  • Saldūs, jaunimui suprantami kvapai;
  • Aromatai su aiškiai atpažįstamomis natomis;
  • Kvepalai, kuriuos lengva aprašyti keliais žodžiais.

Trečia, kaina. Socialiniuose tinkluose populiariausi tampa vidutinio segmento kvepalai. Jie prieinami plačiajai auditorijai, bet kartu išlaiko kokybės įvaizdį.

Ketvirta, pavadinimas ir istorija. Kvepalai su intriguojančiais pavadinimais ar įdomia kilmės istorija greičiau pritraukia dėmesį. Žmonėms patinka dalintis ne tik kvapu, bet ir pasakojimu apie jį.

Galiausiai, sezoniškumas. Tam tikri aromatai tampa populiarūs konkrečiu metų laiku. Šiltojo sezono kvepalai pradeda dominuoti gegužės mėnesį, tuo tarpu gilesni aromatai atsiskleidžia spalio pradžioje.

TikTok ir Instagram poveikis kvepalų populiarumui

TikTok keičia kvepalų rinką greičiau nei bet kuri kita platforma. Trumpi vaizdo įrašai leidžia greitai parodyti aromato pobūdį ir reakcijas į jį. Grotažymė #perfume TikTok platformoje skaičiuoja milijardus peržiūrų.

Instagram veikia kitaip. Čia svarbūs gražūs kadrai, estetika ir detalūs aprašymai. Instagram istorijų funkcija leidžia nuomonės formuotojams dalintis savo kasdieniais kvapų pasirinkimais realiu laiku.

Abi platformos formuoja skirtingas auditorijas:

  • TikTok pritraukia jaunesnę auditoriją (16-24 metų);
  • Instagram populiaresnis tarp 25-35 metų amžiaus grupės.

Svarbu paminėti, kad socialiniai tinklai keičia pirkimo procesą. Anksčiau žmonės pirko kvepalus po to, kai juos išbandydavo parduotuvėje. Dabar daugelis perka vien remiantis internetinėmis recenzijomis ir vaizdo įrašais.

Algoritmų galia neįtikėtina. TikTok algoritmas gali padaryti nežinomą kvepalų prekės ženklą populiarų per kelias dienas. Tuo pat metu jis gali padėti pamiršti net populiarius aromatus, jei jie nesulaukia pakankamo įsitraukimo į turinį.

Nuomonės formuotojų vaidmuo kuriant kvapų tendencijas

Kvapų nuomonės formuotojai tapo galingiausia jėga šiuolaikinėje parfumerijos industrijoje. Jie ne tik rekomenduoja aromatus, bet ir formuoja visą kvapų kultūrą.

Skirtingi nuomonės formuotojų tipai daro skirtingą poveikį:

  • Mikro-influenceriai (1000-100000 sekėjų) dažnai laikomi patikimesniais. Jų rekomendacijos atrodo autentiškesnės ir labiau paveikia pirkimo sprendimus.
  • Makro-influenceriai (100000+ sekėjų) gali padaryti kvepalus masiškai populiarius. Tačiau jų rekomendacijos dažniau suvokiamos kaip apmokamos reklamos.
  • Kvapų ekspertai – tai nuomonės formuotojai, kurie specializuojasi tik parfumerijos temoje. Jų nuomonė vertinama labiausiai, nes jie turi gilių žinių.

Nuomonės formuotojai keičia ne tik tai, kokius kvepalus perkame, bet ir kaip apie juos kalbame. Jie įveda naujas frazes ir terminus.

Jie formuoja ir kvapų sluoksniavimo kultūrą, bei moko, kaip derinti skirtingus aromatus.

Kvapų marketingas socialiniuose tinkluose

Tradicinis kvepalų marketingas socialiniuose tinkluose dažnai neveikia. Aiškiai reklaminio pobūdžio turinys sulaukia mažiau įsitraukimo ir pasitikėjimo.

Veiksmingesnės yra šios strategijos:

  • Kai paprastų žmonių sukurtas turinys apie kvepalus atrodo natūraliau ir patikimiau nei profesionaliai sukurtos reklamos.
  • Kai kvepalai parodomi ne tiesiogiai, o kaip kasdienio gyvenimo dalis.
  • Kai turinys, moko apie kvapus, jų sudėtį ar naudojimo ypatumus ir sukuria didesnį pasitikėjimą prekės ženklu.
  • Kai rodomas kvepalų kūrimo procesas ar prekės ženklo istorija.

Didelės parfumerijos kompanijos vis dažniau bendradarbiauja su mažesniais turinio kūrėjais, nes jų turinys atrodo autentiškesnis. Šie partnerystės modeliai formuoja naują reklamos kultūrą.

Žymos: InstagramTikTok
DalintisSiųsti

Naujienos iš interneto:

traffix.lt

Rekomenduojami Video:

TAIP PAT SKAITYKITE:

Žinios

Kybartiečių atsisveikinimas su prezidentu A. Smetona ir legendinis futbolo klubas „Sveikata“
Paroda „Abipus sienos“ Marijampolėje – ilgamečio bendradarbiavimo vaisius
Marijampolėje pavasario laukia daugiau nei 11000 narcizų
Pagalba gyventojams: būsto pritaikymas žmonėms su negalia

Kultūra

Paroda „Abipus sienos“ Marijampolėje – ilgamečio bendradarbiavimo vaisius
Marijampolėje surengti Vietos savivaldos dienos apdovanojimai
Savaitgalio renginiai Sūduvoje
Jessica Shy koncerto Vingio parke bilietai išpirkti per parą: ar kris visų laikų lankomumo rekordas?

Sportas

19 taškų deficitą panaikinę marijampoliečiai išsikapstė prieš „Ryto“ jaunimą
Ant bangos: Ramanausko dūris atnešė „Perlas Go“ pergalę uostamiestyje
Lanką drebinę „Vyčio-VDU“ krepšininkai tvirtai įveikė „Steką“
Atnaujinta Marijampolės sporto centro salė paruošta naujam sporto sezonui

Politika

Marijampolėje surengti Vietos savivaldos dienos apdovanojimai
Savivaldybėje lankėsi Vilkaviškio pradinės mokyklos ketvirtokai
Šakiuose surengtas tradicinis kasmėnesinis seniūnų pasitarimas
Iš arčiau: ką iš tikrųjų veikia ta savivaldybė – Viešosios tvarkos skyrius

Įdomu

Augantis poreikis sandėliukams: kodėl vis daugiau žmonių renkasi nuomą?
Šunskuose vyko kūrybinis vakaras „Mano paslaptis – mano kosmetinė“
„Via Lietuva“: saugaus eismo egzaminas jau prasidėjo – kviečiame dalyvauti
Vaistinėlė prieš gimdymą: ką svarbu turėti mamai ir naujagimiui pirmosioms savaitėms

Verslas

Investicinė bendrovė „Unlim“ investuos iki 10 mln Eur į jaunas gamybos įmones Lietuvoje
Nuo vietinės parduotuvės iki pardavimų visoje Europoje: kaip ištrūkau iš 95 % spąstų
Kaip išsirinkti diagnostikos įrangą autoservisui?
Su moderniu Marijampolės SDG biuru susipažino Sūduvos pramonės ir verslo asociacijos nariai

Mokslas ir studijos

Sūduvos akademija šventė pirmąjį gimtadienį: nauja iniciatyva žada stiprinti regiono švietimą ir verslumą
Kazlų Rūdoje beveik 100 moksleivių pasitiko „Saugaus eismo karavaną“
Savivaldybėje lankėsi Vilkaviškio pradinės mokyklos ketvirtokai
Pasveikinti Vilkaviškio rajono pedagogai

Turizmas

Kalvarijos savivaldybėje paminėta Pasaulinė turizmo diena
Raudondvario grafo Tiškevičiaus šventovė
Regiono turizmo forume – idėjos, partnerystės ir ateities vizijos
Istoriniai Marijampolės miesto šešėliai atgimė ant restobaro „Kampas“ sienos
Reklama
Marimedis Marimedis Marimedis
Pamatyti.lt Pamatyti.lt Pamatyti.lt
Sūduvos Gidas

Teisės saugomos © 2024

Naršyti

  • Pranešk naujieną
  • Naudojimosi taisyklės
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Naujienlaiškis
  • Privatumo politika
  • Kalvarija
  • Kazlų Rūda
  • Marijampolė
  • Šakiai
  • Vilkaviškis

Sekite mus

  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Sūduvos gidas
  • Žinios
    • Kalvarija
    • Kazlų Rūda
    • Marijampolė
    • Vilkaviškis
    • Šakiai
  • Kas vyksta Sūduvoje?
    • Kas vyksta Marijampolėje?
    • Kas vyksta Kalvarijoje?
    • Kas vyksta Šakiuose?
    • Kas vyksta Kazlų Rūdoje?
    • Kas vyksta Vilkaviškyje?
  • Savaitgalis
  • Kriminalai
  • Karas Ukrainoje
  • Receptai
  • Istorijos verpetai
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Kultūra
  • Įdomu
  • Grožis
  • Mokslas ir studijos
  • Video
  • Reklama
  • Kontaktai
  • ŽŪM naujienos
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus