Nuo šių metų gegužės mėnesio ima galioti nauja pacientų skundų nagrinėjimo tvarka Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje.
Išsamus pasikeitimų aprašymas skelbiamas mūsų interneto svetainėje.
Atnaujintą Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos tvarkos aprašą rasite čia.
Įsigaliojus naujai pacientų skundų nagrinėjimo tvarkai, Akreditavimo tarnyba surengs asmens sveikatos priežiūros įstaigoms seminarus ir detaliai supažindins jas su pokyčiais ir aptars praktinius naujos tvarkos taikymo ypatumus, skirs dar didesnį dėmesį metodiniam asmens sveikatos priežiūros staigų vadovavimui užtikrinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ir saugumą bei bendradarbiavimo su pacientu skatinimui.
_________________________________
Pagrindinis Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos vykdomos asmens sveikatos priežiūros paslaugų (ASPP) kokybės priežiūros tikslas – užtikrinti, kad Lietuvos asmens sveikatos priežiūros įstaigose pacientams teikiamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos būtų prieinamos, saugios ir kokybiškos.
Į Akreditavo tarnybą gali kreiptis pacientas ar jo atstovai, jeigu nesutinka su sveikatos įstaigos, kurioje, jo manymu, jo teisės buvo pažeistos, sprendimu, priimtu išnagrinėjus jo skundą. Tokią tvarką nustato Lietuvos Respublikos paciento teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas ir Pacientų skundų nagrinėjimo Valstybinėje akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyboje tvarkos aprašas.
Akreditavimo tarnyba objektyviai nagrinėja skundus, nustato sveikatos įstaigų veiklos pažeidimus, taiko poveikio priemones/sankcijas teisės aktus pažeidusiems fiziniams ir juridiniams asmenims, prireikus, teikia rekomendacijas įstaigų veiklai tobulinti.
__________________________________
Jei turite klausimų apie pacientų teisės ir sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, konsultuojame tel. +370 624 80667