„Verslo žinių“ organizuotame Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos konkurse „Password 2019″ Marijampolės savivaldybės administracijos kartu su agentūra „Idea prima“ įgyvendinta rinkodaros kampanija „Majemis kviečia „ant“ kultūros“ pelnė Efektyviausios viešojo sektoriaus rinkodaros kampanijos apdovanojimą. Kovo 21 d. Litexpo rūmuose organizuotoje konferencijoje pristatyti geriausi šių metų darbai. Tarp aštuoniolikos atrinktų stipriausių Metų kampanijų iš 48-ių pateiktų paraiškų marijampoliečių „Majemis“ varžėsi su kita viešojo sektoriaus – Lietuvos širdies asociacija – įgyvendinta kampanija „Širdies diena Seime 2018“ kaip mažo biudžeto projektai.
„Marijampolė – Lietuvos kultūros sostinė 2018“ renginių laikotarpiu vykdytos kampanijos drąsi ir intriguojanti idėja, nepaisant kalbos saugotojų pasipiktinimo, pritraukė žymiausių šalies reklamos ir komunikacijos specialistų dėmesį. Atsigręžus į jaunimo vartojamą slengą ir komunikacijai pasirinktą neoficialų pavadinimą marijampoliečiams pavyko būti išgirstiems nacionaliniu mastu ir pritraukti iki 50 tūkst. renginių lankytojų. Akcentuojamas neformalumas ir atvirumas patiko jaunimui, o būtent į šią tikslinę grupę ir orientuotasi. Reklamos tikslais buvo pagaminti ir pastatyti ties įvažiavimais į miestą specialūs stendai su užrašu „Majemis kviečia „ant“ kultūros“. Sukurti ir pagaminti originalūs marškinėliai su šmaikščiais suvalkietiškais posakiais, kuriuos noriai reklamavo žinomi pramogų pasaulio žmonės, šalies savivaldybių politikai. Pora mėnesių vyko konkursai ir viktorinos – dalyviai gavo dovanų marškinėlius, fotografavosi ir dalijosi įrašais Facebook’o paskyrose. Vien tik Marijampolės savivaldybės paskyros sekėjų skaičius vykdant šias veiklas išaugo nuo 6000 iki 10000, o turistų skaičius pagal oficialius Lietuvos statistikos duomenis išaugo apie 40 proc. vietoje planuotų 20 proc.
Mindaugas Savickas, UAB „Tele2“ rinkodaros direktorius, „Password 2019“ komisijos narys, kalbėdamas apie šiemečius dalyvius išskyrė viešojo sektoriaus komunikaciją. „Jų pateikti projektai džiugina, juolab, kad reikia suprasti, jog nemažai tokių subjektų visų pirma turi praeiti biurokratijos pinkles, įveikti pirkimų barjerus, tačiau jie vis tiek geba pasirinkti kūrybiškus sprendimus. Efektyviausios viešojo sektoriaus kampanijos kategorijoje matėme tikrai stiprias paraiškas, o finale – dėmesio vertus projektus. Ir verslui yra iš ko pasimokyti“, – citavo jį „Verslo žinios“.
Marijampolės savivaldybės informacija