Marijampolės PRC mokiniai dalyvavo maisto gaminimo integruotoje pamokoje, Kudirkos Naumiesčio skyriuje lankėsi LR Seimo narė Irena Haase, o mokytojai net du mėnesius tobulino savo žinias.
Lapkričio 22 dieną Marijampolės PRC Vilkaviškio skyriaus virėjo profesijos mokiniai vyko į UAB „Teivida” kavinę „Pegasas”.
Integruotą pamoką netradicinėje erdvėje vedė vyresnioji profesijos mokytoja Ona Vieraitienė ir UAB „Teivida” direktoriaus pavaduotoja Teisutė Čiapienė.
Kartu dalijosi patirtimi, gamino ir skanavo.
Šis susitikimas mokinėms paliko didelį įspūdį, įkvėpė kūrybiškumui ir dovanojo džiugias emocijas!
Marijampolės PRC Kudirkos Naumiesčio skyriuje vyko „Mokyklos – Europos parlamento ambasadorės” projekto renginys – susitikimas su LR Seimo nare Irena Haase.
Mokiniai sužinojo apie Lietuvos Respublikos seimą, seimo rinkimus, narių skaičių, komitetus ir komisijas, frakcijas, valdybą bei seimo darbą.
Marijampolės profesinio rengimo centre spalio ir lapkričio mėnesiais vyko mokymai – ,,Raktas į sėkmingą mokymą(si)“, skirti profesijos ir bendrojo ugdymo mokytojams.
Mokymus organizavo ir vedė lyderystę bendruomenėje pademonstravusios Gimnazijos skyriaus mokytojos- anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolita Vičkačkienė ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė, bendrojo ugdymo mokyklų veiklos išorės vertintoja Jurgita Schroeder.
Mokymų programos tikslas – tobulinti mokytojų kompetencijas, organizuojant sėkmingą mokymo(si) procesą, ugdant skirtingų gebėjimų ir poreikių mokinius. Dviejų modulių programoje buvo analizuojamos aktualios ugdymo(si) problemos: Kas yra pozityvi mokytojo lyderystė? Kaip planuoti ir organizuoti sėkmingą pamoką? Kaip skatinti mokinių mokymosi motyvaciją? Kaip pažadinti mokinio smalsumą? Kaip vertinti mokinių pasiekimus? Kokia įsivertinimo reikšmė pamokoje? Kaip refleksijai ir įsivertinimui veiksmingai panaudoti IT?
Mokytojai ne tik įgijo teorinių žinių, bet ir dalyvavo praktinėse veiklose, išbandė IT programėlių galimybes, buvo aktyvūs diskusijose. Pradedantieji mokytojai kėlė opius klausimus, su kuriais susiduria dirbdami su mokiniais, todėl buvo analizuojamos įvairios sudėtingos mokinių elgesio ir mokymosi situacijos, ieškoma sprendimų, kurie kurtų palankią ir paveikią mokymosi aplinką.
Daugelis teorinių dalykų mokymuose buvo tiesiogiai susieta su centro ugdymo procese iškylančiomis situacijomis ir aktualijomis, nes mokymų lektorės galėjo remtis ilgamete darbo patirtimi profesinio rengimo sistemoje.
Mokymuose akcentuota mintis, kad kiekvienas mokytojas turi nuolat tobulinti savo kompetencijas, o atrasti ,,raktą“ į sėkmingą pamoką gali padėti ne tik žinios ir patirtis, bet ir pozityvi mokytojo lyderystė.