Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius šiandien pradėjo susitikimus su švietimo profesinių sąjungų vadovais. Antradienį įvyko susitikimai su trijų profesinių sąjungų lyderiais: Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininku Andriumi Navicku, Lietuvos mokytojų, švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininku Ramūnu Znutu, Lietuvos profesinės sąjungos „Sandrauga“ pirmininku Kęstučiu Jukniu.
„Aptarėme daugelį klausimų, kurie jaudina švietimo bendruomenę, profesines sąjungas, ypač dėl darbo užmokesčio, etatinio modelio koregavimo ir jo įgyvendinimo, dėl socialinio psichologinio klimato mokyklose. Sutarėme dėl principų, kaip toliau dalykiškai tartis ir bendradarbiauti, kaip suderinti dabar rengiamus etatinio modelį koreguojančius teisės aktų projektus iki kovo mėnesio, kad mokytojai iš anksto žinotų ir ramiai pasitiktų naujus mokslo metus. Tarsimės ir dėl aiškios perspektyvos, kaip didinti mokytojų atlyginimus ateityje“, – sakė ministras Algirdas Monkevičius.
Po susitikimo A. Navickas pabrėžė, kad siekiai sutampa. „Ir toliau tikimės konstruktyvaus dialogo, kuriame dalyvautų įvairios asociacijos, organizacijos, teiktų siūlymus, dalyvautų svarstant teisės aktų projektus“, – sakė A. Navickas.
Per sausį visos profesinės sąjungos prašomos pateikti konkrečius siūlymus dėl etatinio modelio koregavimo. „Reikia dirbti prie etatinio. Esame paskleidę internetinėje erdvėje mokytojų apklausą dėl etatinio modelio, kai susisteminsime duomenis, pateiksime siūlymus ministerijai ir dirbsime toliau“, – kalbėjo Lietuvos mokytojų, švietimo ir mokslo profesinės sąjungos pirmininkas Ramūnas Znutas.
Ateinantį ketvirtadienį suplanuoti ministro susitikimai su Švietimo ir mokslo profesinės sąjungos „Solidarumas“ pirmininke Ramute Minkevičiene ir Lietuvos švietimo profesinės sąjungos pirmininku Audriumi Jurgelevičiumi.
Taip pat profesinių sąjungų atstovai yra pakviesti dalyvauti šį penktadienį, sausio 25 d., 13 val. ministerijoje vyksiančioje diskusijoje apie bendrojo ugdymo turinį, jo kaitos perspektyvas „Bendrojo ugdymo turinys: kokio reikia švietimo bendruomenei?“
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos informacija