Per kelis dešimtmečius „BMW M5“ užsitarnavo išskirtinę reputaciją tarp prabangius sportinius automobilius vertinančių entuziastų. Šis modelis tapo sinonimu ne tik greičio ir galios, bet ir komforto bei techninių naujovių atžvilgiu. Naujausias 2024 metų „BMW M5 G90“ modelis kelia kartelę dar aukščiau – tai pirmoji „M5“ serijos versija, integruojanti pažangią hibridinę technologiją. Tačiau kuo naujasis modelis išsiskiria palyginus jį su ankstesniu „F90“ modeliu? Ar tikrai verta investuoti į naująjį modelį, ar senesnė versija vis dar gali būti konkurencinga? Šiandien AVKparts ekspertai apžvelgs naująjį „M5“ plačiau bei padės aiškiau suprasti, kuo jis skiriasi nuo senosios modelio versijos.
Naujoji era su „BMW M5 G90“
2024 metų „BMW M5 G90“ žymi revoliuciją visoje „M“ sportinių automobilių serijoje. Tai pirmasis šios linijos modelis, kuriame naudojama hibridinė variklio technologija. Hibridinės sistemos pagrindą sudaro 4.4 litro V8 variklis, veikiantis kartu su papildomu elektriniu motoru. Šis derinys sukuria įspūdingas 727 arklio galias, kurios tik dar kartą patvirtina, kad tai yra galingiausias „M5“ modelis iki šiol. Su šia galia, „G90“ gali įsibėgėti iki 100 kilometrų per valandą per vos 3,5 sekundės – tai įspūdingas pasiekimas tokios klasės automobiliui.
„G90“ taip pat turi standartinę „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemą, kuri užtikrina puikų sukibimą tiek miesto gatvėse, tiek lenktynių trasose. Be to, naujasis modelis pasižymi patobulinta pakaba, kuri išlaiko aštrų valdymą, tačiau tuo pačiu suteikia daugiau komforto kasdienėse kelionėse. Tokios funkcijos, kaip adaptyvi kruizo kontrolė, juostos laikymo pagalba ir naujos kartos galvos aukščio ekranas, paverčia vairavimą dar patogesniu ir malonesniu.
Techniniai skirtumai: daugiau galios, daugiau svorio
Kalbant apie variklį ir našumą, „BMW M5 G90“ akivaizdžiai pranoksta savo pirmtaką „F90“. Kuomet 2018 metais pasirodė „F90 M5 Competition“ versija, ji turėjo 617 arklio galių, kurios buvo generuojamos dviejų turbinų 4.4 litro V8 variklio. Tai buvo iš tiesų įspūdinga, tačiau naujasis „G90“ šią ribą peržengė, pridėdamas daugiau nei 100 papildomų arklio galių. Hibridinė variklių sistema ne tik suteikia daugiau galios, bet ir padeda optimizuoti degalų sąnaudas.
Vis dėlto, papildoma technologija turi savo kainą – „G90“ modelis sveria daugiau nei „F90“. Naujausias modelis sveria apie 2435 kilogramus, palyginti su 1970 kilogramais, kiek svėrė „F90“. Šis svorio padidėjimas daugiausia susijęs su hibridiniais komponentais, tačiau tai neturėtų kelti nerimo – nauja pakaba ir inžineriniai sprendimai užtikrina, kad automobilis vis dar išliktų dinamiškas ir manevringas.
Dizainas ir kainų skirtumai
Dizaino požiūriu „BMW M5 G90“ yra kur kas modernesnis ir agresyvesnis nei jo pirmtakas. Priekinė dalis pasižymi plačiomis, ryškiomis grotelėmis, naujais oro įsiurbimo kanalais ir aštresnėmis linijomis, kurios pagerina aerodinamiką. Gale dizainas taip pat buvo atnaujintas – žibintai tapo elegantiškesni, o bamperis taip pat prisideda prie agresyvesnio automobilio dizaino. Tačiau šie patobulinimai neišvengiamai reiškia ir aukštesnę kaina. Pradinė „BMW M5 G90“ kaina siekia apie 144 000 eurų, palyginti su „F90“, kuri šiuo metu naudotų automobilių rinkoje galima įsigyti už maždaug 72 000 eurų. Aukštesnė kaina pateisinama integruota hibridine technologija, galingesniu varikliu ir pažangiomis funkcijomis, tačiau tai gali būti svarbus veiksnys renkantis tarp šių dviejų modelių.
Vairuojate „BMW“ markės automobilį? Tuomet rekomenduojame apsilankyti https://www.avkparts.lt/bmw-dalys/ bei išsirinkti sau reikiamą automobilio dalį. Čia rasite originalioms dalis keliamus reikalavimus atitinkančias detales, kurių dėka jūsų „BMW“ automobilis kuo puikiausiai tarnaus ilgus metus.