Statybinių medžiagų pramonė, sudėtinga pramonės šaka, kurios įmonės gamina statybines medžiagas. Statybinių medžiagų pramonė apima cemento pramonę, statybinių konstrukcijų gamybą, surenkamojo betono pramonę (betono gaminiai, gelžbetonio gaminiai), smėlio gavybą ir apdirbimą, kitų užpildų, apdailos medžiagų ir akmens, sienų medžiagų (plytų ir kt.), stogų gavybą ir apdirbimą, hidroizoliacija, izoliacinės medžiagos, statybinė keramika, polimerinės statybinės medžiagos, porėti užpildai, gipso ir kitų rišamųjų medžiagų pramonė, nemetalinių mineralų pramonė, asbesto pramonė, asbestcemenčio pramonė (asbesto ir asbestcemenčio gamyba daugelyje šalių ribojama ar net draudžiama dėl aplinkosaugos priežastys).
Visi norime turėti patogius ir ilgalaikius namus. Todėl, jei nuspręsime statytis nuosavą būstą, tikrai ieškosime tik patvarių ir kokybiškų medžiagų. Tai ypač svarbu renkantis statybines medžiagas sienų statybai, todėl itin svarbu suprasti, kaip išsirinkti tinkamą statybinį gaminį, kad jūs ir jūsų šeima būtų laimingi. Reikalingi betono gaminiai, gelžbetonio gaminiai, kuriuos rasite „Kauno Gelžbetonis“. Gausite geriausios kokybės medžiagas savo namams ir kitiems statiniams, viską rasite vienoje vietoje ir itin patogiai. Pradedant statybas reikia žinoti, iš ko gaminamos statybinės medžiagos.
Statybinės medžiagos gaminamos iš įvairių rūšių užpildų
Polimerų, aliuminio ir lengvųjų užpildų naudojimas padeda sumažinti pastatų ir konstrukcijų svorį. Statybinių medžiagų pramonė tradiciškai vystėsi JAV, Japonijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Dešimtojo dešimtmečio pabaigoje Kinija tapo didžiausia mineralų, statybinių medžiagų, architektūrinio stiklo ir keramikos gamintoja pasaulyje. Metų pradžioje daug nerūdinių statybinių medžiagų gamino ir Indija, Pietų Korėja, Brazilija, Turkija, Meksika. 2010 metais visame pasaulyje buvo pagaminta 3,31 mlrd. tonų cemento, 311 mln. kalkių ir kalkakmenio išgauta 147 mln.
Koks transportavimo būdas tinka gabenti įvairias statybines medžiagas?
Savivarčiai labiausiai tinka masinei statybai. Jie plačiai naudojami statybose ir žemės ūkyje. Statybines birias medžiagas (pavyzdžiui, smėlį ir žvyrą) galima gabenti ir specialiose puspriekabėse sumontuotuose konteineriuose. Šio tipo puspriekabės yra prastai universalios.
Vamzdžiai ir rąstai dažniausiai vežami atviromis puspriekabėmis ir priekabomis, sustiprintomis diržais. Pagal plastikinių vamzdžių laikymo, transportavimo ir montavimo statybos reglamentą, vamzdžiai turi būti gabenami sunkvežimiais su kėbuliniais sunkvežimiais arba transporto priemonėmis su šoniniais laikikliais 2 metrų atstumu vienas nuo kito. Vamzdis už puspriekabės ar priekabos nesitęsia daugiau nei 1m, todėl labai svarbu pasirinkti tinkamo ilgio priekabą/puspriekabę. Be to, dujotiekio apkrova neturi viršyti automobilio šono aukščio daugiau nei 1 m.
Dažniausiai mediena iš kirtavietės vežama miškovežiais, tačiau perdirbtai medienai vežti galima pasirinkti ir kitokio tipo transportavimo mašinas, priklausomai nuo pakuotės, medienos dydžio ir savybių.
Tentinės, plokščios ir užuolaidinės puspriekabės plačiai naudojamos gabenti statybines medžiagas
Tentinės, plokščios ir užuolaidinės puspriekabės plačiai naudojamos gabenti statybines medžiagas, tokias kaip plytos, plytelės ir cementas. Tokio tipo puspriekabės laikomos universaliausiomis, jų transportavimo apimtis siekia apie 60 proc. Visos prekės. Šiuo atveju svarbiausia pasirinkti tinkamą pakuotę.
Todėl statybinėms medžiagoms vežti galima naudoti tiek specialius, tiek bendrosios paskirties sunkvežimius. Tinkamo automobilio pasirinkimas yra esminis dalykas gabenant statybines medžiagas. Svarbu, kad medžiaga būtų saugiai ir nepažeista gabenama į paskirties vietą ir nekeltų pavojaus logistikos proceso dalyviams. Atkreipkite į tai dėmesį ir statybos jums bus tinkamai atliktos, kokybiškos ir ilgametės.