Kovo 10 d. baigėsi projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ Vilkaviškio rajono savivaldybės pradinių klasių mokytojų 40 ak. val. ilgalaikės profesinio tobulėjimo programos „Pradinių klasių mokinių matematinių gebėjimų ugdymas – kaip paskatinti įdomų ir naudingą mokymąsi?“ mokymai, kurių tikslas – tobulinti mokytojų matematikos ugdymo kompetencijos, sudaryti sąlygas kokybiškesniam, labiau individualizuotam ir diferencijuotam matematikos ugdymui atliepiant skirtingų poreikių ir gabumų mokinių poreikius.
Mokymuose „Pradinių klasių mokinių matematinių gebėjimų ugdymas – kaip paskatinti įdomų ir naudingą mokymąsi?“ dalyvavo 30 Vilkaviškio rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų pradinių klasių mokytojų.
Mokytojai rinkosi keturis kartus nuotoliniu būdu (ZOOM aplinkoje) ir tris kartus kontaktiniu būdu Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijoje. Mokymų metu jie įgijo ne tik teorinių žinių, bet ir diskutavo apie pradinių klasių mokinių matematinio vystymosi ypatumus ir įtraukios mokymosi aplinkos sukūrimą, siekiant kiekvieno mokinio pažangos šioje srityje. Mokytojai aptarė matematinio samprotavimo ir problemų sprendimo gebėjimų ugdymo strategijas ir pedagoginės veiklos įsivertinimo galimybes, siekiant tobulinti matematinio ugdymo veiklą ir gerinti mokinių matematinius pasiekimus.
Mokymus vedė „Ugdymo meistrai“ lektoriai: Lina Liutvinienė, Andrius Chomičius ir Vilija Šileikienė, kurie padėjo mokytojams atnaujinti žinias apie svarbiausius matematikos mokymo(-si) veiksnius ir suteikė galimybę pasidalinti gerąja patirtimi per praktines užduotis.
Pagal Tūkstantmečio mokyklos programą projektas finansuojamas Europos Sąjungos „NextGenerationEU“ lėšomis. Tūkstantmečio mokyklų programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
TŪM projekto koordinatorė Eglė Labašauskienė