Marijampolės savivaldybės administracijos skelbta gyventojų apklausa atskleidė, kad didesnė pusė apklausoje dalyvavusių gyventojų yra patenkinti savivaldybės administracijos aptarnavimo kokybe. Per 70 proc. anketą pildžiusių marijampoliečių pripažino, kad besikreipiant nereikėjo vargintis pateikti kitų institucijų dokumentų. Tai rodo, kad tarp įstaigų gana sklandžiai vyksta apsikeitimas duomenimis. Vietos gyventojai nesiskundžia ir ilgomis eilėmis laukiant priėmimo. 40 proc. lankytojų tvirtino buvę priimti tuojau pat ir tik 15 proc. pasisakiusiųjų buvo priversti laukti ilgiau kaip 15 min. Į klausimą apie galimas korupcijos apraiškas net 87 proc. dalyvavusių apklausoje asmenų teigė nesusidūrę su situacija, kad administracijos darbuotojas užuominomis arba kitaip leistų suprasti, jog už palankų sprendimą ar paslaugos suteikimą laukia materialios padėkos. Vis tik kai kuriose srityse (švietimas, socialinė parama, teritorijų planavimas) gyventojai dar įžvelgia korupcijos apraiškų. Anketoje paminėti ir kiti aptarnavimo trūkumai: dokumentų nagrinėjimo vilkinimas, tarnautojų mandagumo ir kvalifikacijos stoka, galimas nesąžiningumas. „Nors didesnė pusė apklausos dalyvių mūsų įstaigos veiklą įvertino teigiamai, su kolektyvu aptarėme ir kai kuriuos bendravimo kultūros bei kompetencijos gerinimo aspektus”, – teigia administracijos direktorius Karolis Podolskis. Gyventojai palankiai vertina ir įpusėtą savivaldybės administracijos struktūros reformą. 36 proc. šį procesą įvertino labai gerai, 30 proc. – vidutiniškai ir tik 10 proc. įvertino blogai ar labai blogai.
Didesnė pusė respondentų teigė esą patenkinti nustatytu asmenų priėmimo laiku, bet siekiant suteikti dar geresnes aptarnavimo sąlygas nuo šiol administracijoje reikalus bus galima tvarkyti antradieniais nuo 7 val. ryto ir ketvirtadieniais viena valanda ilgiau – iki 18 val. Taip bus patogiau tuo pačiu ritmu dirbantiems interesantams.
2017 m. Marijampolės savivaldybės administracijoje buvo gauta beveik 60 tūkst. fizinių ir juridinių asmenų prašymų. Nors gyventojų skaičius mažėja, tačiau besikreipiančiųjų į savivaldybės administraciją kasmet daugėja. Didžiausią prašymų dalį tradiciškai sudaro prašymai socialinės paramos ir socialinių paslaugų, gyvenamosios vietos deklaravimo, žemės ūkio klausimais ir kt.
Anoniminė anketa apie gyventojų aptarnavimo kokybę savivaldybės svetainėje www.marijampole.lt skelbiama nuolat, todėl ją galima pildyti ir toliau, tad raginame tai daryti.
Viešųjų ryšių tarnyba