Kiekvieno verslo tikslas yra investuojant mažiau – uždirbti daugiau. Svarbiausia pasirinkti gerą strategiją, kuri padeda tikslingai siekti pačių geriausių rezultatų ir tuo pačiu kuri gali padėti pralenkti konkurentus. Greta plačiai išvystytos skaitmeninės rinkodaros vis dar plačiai pasirenkama tradicinė reklama, kuri daugelio marketingo specialistų įvardijama kaip kur kas geresnis pasirinkimas.
Spaustuvės paslaugos, net ir šiais interneto laikais, vis dar labai aktyvios. Daugelis spaudos darbais užsiimančių specialistų tikina, kad verslininkai dėl spaudos kreipiasi labai aktyviai: „Verslininkai nori ir lankstinukų spausdinimo, ir brošiūrų, labai mėgstami lipdukai, dažnai pasirenkama ir kalendorių gamyba“ – tikina spaudos paslaugas teikiantys profesionalai. „Labai svarbu apgalvoti – kokią idėją norite pateikti, kaip geriausia ją apiforminti ir ką ji sako klientams“. Spaustuvė gali įgyvendinti beveik bet kokias idėjas, tad ko norite Jūs ir kas geriausiai tinka Jūsų verslui?
Skirtingi spaudos būdai reikalauja ir skirtingų taisyklių. Pateiksime kelis pagrindinius faktus, kurie gali garantuoti, jog reklama VEIKS. Nepamirškite, kad spaustuvės galimybės beveik neribotos, tad rinkitės drąsią reklamą.
Geras lankstinukas turi parodyti tikslingą informaciją ir negali sukelti jokių papildomų abejonių. Tuo pačiu reikia labai atidžiai rinktis dizainą, kadangi pasirinkus per daug spalvų arba per daug informacijos – klientas gali sunkiai suvokti – ką tiksliai bandoma pasakyti. Reikia įvertinti ir tai, kad kartais verslai „maišosi“. Ypač tokiu atveju, kai dominuoja panašios spalvos, tad čia reikia ieškoti priemonių, kurios gali padėti tapti kur kas labiau matomu ir lengviau pastebimu.
Standartinis baltas popierius tikrai nebeturėtų būti verslo pasirinkimas. Suprantama, kad kai reikalingas labai didelis kiekis – baltas popierius yra pigesnis pasirinkimas. Visgi, rinkitės drąsesnius sprendimus. Nepamiškite, kad reklama skirta tam, kad investicija sugrįžtų. Rinkitės ne tik ploną popierių, imkite kartoną, o gal – gobeleną? Svarbiausia, kad pasirinkta spauda patrauktų dėmesį ir būtų įsimenama. Toks yra reklamos tikslas.
Kad ir kokio dizaino bei stiliaus lankstinukas – jo tikslas yra parduoti. Taigi, būtinai atskleiskite informaciją – kodėl jūs esate geriausias ir kodėl būtent Jūsų produkcija arba paslauga turėtų būti pasinaudojama. Paprasčiausiai pabrėžkite, kuo jūs geresnis nei konkurentai. Kol vieni renkasi subtilų pateikimą, tuo tarpu kiti renkasi kur kas drąsesnius sprendimus ir tiesiai šviesiai sako, kad jie yra geresni.
Akcijos ir nuolaidos dažniausiai yra pas paprasčiausias būdas atkreipti į save dėmesį. Sakysite, kad ryškiomis raidėmis rašyti žodį „akcija“ yra labai nuobodu? Galbūt tai banalu, tačiau tikrai vertinga, kadangi tokiu atveju potencialūs klientai kur kas greičiau pamatys Jūsų pasiūlymą ir galbūt net jį pasirinks. Na, arba bent jau susiras daugiau informacijos, o tai irgi labai puiki reklama. Šiuolaikinės spaustuvės paslaugos – neribotos, tad žodis „akcija“ gali būti paryškintas, mirgantis ir net „iškilęs“.
Informacinėje skrajutėje taip pat galima palikti ir buvusių klientų atsiliepimus, kurie padeda susidaryti nuomonę. Svarbiausia, kad tie atsiliepimai turi būti tikri, kadangi žmonės tikrai gana greitai perpranta, kurie atsiliepimai yra nenatūralūs ir sukurti pačių verslininkų. Dažniausiai atradus klastą – dingsta pasitikėjimas tokiu verslu. Jeigu meluojama dėl komentarų, tad gal meluojama ir dėl kokybės? Apgalvokite ir rinkitės atsakingai.
Ne visada geriausias pasirinkimas yra tas, kuriame daugiausia spalvų ir daugiausia informacijos. Kartais minimalizmas laimi. Galiausiai, reklamos versle labai mėgstamas posakis, kad genialumas slypi paprastume. Vietoj daug ir masyviai galite pabandyti minimaliai ir paprastai. Žinoma, viskas priklauso ir nuo Jūsų verslo, tad būtina apgalvoti – kokią žinutę skleidžiate, ką bandote pasakyti?
Spaustuvės paslaugos suteikia galimybę beveik visas idėjas paversti realybe. Svarbiausia susigalvoti gerą viziją bei pasitarti su marketingo specialistais, kurie įvertins galimą visuomenės požiūrį į žinutę, kurią skleisite. Nuspręsti, kas geriausia Jūsų verslui padės reklamos platinimo ir spaustuvės paslaugas atliekanti įmonė UAB „Avaneta“.
Nepamirškime, jog lankstinukai ir visa kita spausdinta reklama yra trumpalaikė. Periodiškai leisti lankstinukus gali ne visos įmonės. Žinoma, ši priemonė taip pat reikalinga, tačiau ją taikant su internetinės rinkodaros sprendimais galima pasiekti žymiai geresnių rezultatų, gauti daugiau užklausų dėl produktų.

