Mažose įmonėse procesų optimizavimas yra itin svarbus, o apskaita yra vienas iš jų. Profesionalios buhalterinės paslaugos, kai sudaroma sutartis su apskaitos įmone, yra vienas iš būdų sutaupyti ir gauti naudingos informacijos apie finansų tvarkymą. Tai puiki alternatyva buhalterio darbo vietos kūrimui, smulkiam verslui suteikianti daugybę privalumų. Išsamiau panagrinėkime, kokios naudos galite tikėtis savo įmonės apskaitą atidavę į profesionalų rankas.
Lankstumas ir ekonomija
Daugelis buhalterinės paslaugos teikėjų lanksčiai žiūri į kliento poreikius, o smulkiam verslui tai – itin aktualu. Dažniausiai siūlomi planai, kurie yra pritaikyti prie kliento veiklos apimčių, tad mokate tik už tas paslaugas, kurių jūsų verslui išties reikia. Tokiu būdu buhalterinės paslaugos kainuoja mažiau, tačiau kartu galite visada gauti konsultaciją, pasitarti dėl finansinių srautų valdymo ar mokestinės politikos pokyčių. O paslaugos kaina auga tik tada, jei auga ir verslo apimtys, tad veiklos sąnaudos nedidėja.
Buhalterinės apskaitos kaina priklauso nuo to, kokio tipo juridinį asmenį steigiate. Reikia nepamiršti, kad MB apskaita gali rūpintis ir jos narys, įstatymai nekelia reikalavimo samdyti buhalterį ar pirkti paslaugą iš profesionalų. Antra vertus, savarankiškai rūpintis apskaita neturint tam reikalingų žinių yra išties sudėtinga, o klaidos gali kainuoti ne tik daug laiko bei nervų, bet ir grėsti baudomis. UAB vadovas privalo samdyti buhalterį arba kreiptis į profesionalią apskaitos įmonę, tad turi tik dvi alternatyvas. Visgi jas palyginus akivaizdu, kad buhalterinės paslaugos pirkimas padeda sutaupyti. Buhalterio darbo vieta per mėnesį gali kainuoti apie porą tūkstančių eurų, tad jį įdarbinti verta tik tuomet, kai apyvarta bus išties didelė ir samdomas specialistas turės pakankamai darbo.
Profesionalumas ir patarimai
Apskaitos įmonėse dirba įvairių sričių profesionalai: nuo teisininkų ir apskaitininkų bei buhalterių ir kt. Tai reiškia, kad buhalterinės paslaugos yra teikiamos visapusiškai ir užtikrinant aukščiausią kokybę. Su apskaitos įmonės komanda galite pasitarti, specialistai padės priimti protingus sprendimus, kai reikia sutaupyti ar sumažinti sąnaudas. Įmonėje dirbantis buhalteris taip pat gali patarti kai kuriais klausimais, tačiau vienas specialistas negali turėti tiek kompetencijos, kaip visas jų būrys. O patarimai ir pagalba išties labai praverčia, ypač verslo pradžioje. Taip pat negalima pamiršti, kad versle dažnai kyla specifinių situacijų, tad kuo daugiau specialistų jums padės, tuo didesnė tikimybė sėkmingai įveikti iššūkius.
Paprastumas ir greitis
Jei tvarkysite įmonės apskaitą savarankiškai ar samdysite buhalterį, jums kils prievolė pasirūpinti ir dokumentų archyvavimu. Iš pirmo žvilgsnio tai neatrodo sudėtinga užduotis, tačiau ilgainiui dokumentai pareikalaus daug vietos ir laiko rūšiavimui. Kai buhalterinės paslaugos perkamos iš apskaitos įmonės, dokumentais pasirūpins buhalterių komanda. Galite nesijaudinti, nes jie bus tinkamai rūšiuojami ir archyvuojami, o prireikus galėsite juos atgauti. Maža to, daugelis įmonių dabar naudoja modernias sistemas, tad jums net nereikės vežti popierinių dokumentų – juos priskirtai įmonės buhalterei galite paprasčiausiai nusiųsti elektroniniu paštu ar naudojant specialią programą.