Marijampolės Jono Totoraičio progimnazijoje vyko susitikimas, kuriame dalyvavo pradinių klasių mokytojai, mokyklų vadovai, Kauno technologijos universiteto mokslininkai ir savivaldybės atstovai. Susitikimo metu buvo aptarti pradinių klasių mokinių matematikos žinių vertinimo rezultatai ir sprendimai, kaip galima spręsti mokymosi spragas.
Susitikime dalyvavo Marijampolės savivaldybės vicemerė Agnė Pavelčikienė ir Administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis.
Pastebima, kad pirmieji mokinių žinių tikrinimai vyksta tik 4-oje klasėje, todėl praeitais metais buvo nuspręsta pasinaudoti R. Stankevičiaus progimnazijos praktika ir testuoti jau pirmokus ir antrokus.
Susitikimo metu buvo pristatytos tyrimo „Pradinių klasių mokinių matematinių problemų sprendimo sunkumai ir jų įveikos strategijos“ rekomendacijos. Šio tyrimo pagalba mokytojai gali sužinoti, kur slypi pradinukų žinių spragos – ar tai būtų loginio mąstymo sritis, ar geometrijos sritis, ar kita. Atsižvelgiant į rezultatus, galima koreguoti mokymosi metodus ir daugiau dėmesio skirti būtent tai sričiai, kuri vaikams sekasi kiek prasčiau. Toks mokinių testavimas vyko visose miesto progimnazijose ir pradinėse mokyklose ir tikimasi, kad toks būdas padės mokiniams geriau suprasti matematiką ir sulaukti vis geresnių įvertinimų.
Marijampolės savivaldybės vicemerė Agnė Pavelčikienė atkreipė dėmesį, kad praėjusiais mokslo metais toks tyrimas buvo per tris etapus vykdytas pirmą kartą ir tikrai matyti, kad toks testavimas pasiteisino ir suteikė galimybių mokytojams dalintis savo patirtimi, bendrauti ir bendradarbiauti. Vicemerė sako, kad šis metodas bus taikomas ir toliau, įtraukiant į TŪM programą.
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis priminė, kad šie vertinimai yra skirti tik mokinių žinių spragoms nustatyti ir pasiekimams pagerinti, o ne mokytojų darbo rezultatams vertinti. Specialistai sutinka, kad geros matematikos žinios yra svarbios ne tik šioje srityje, bet ir kitų disciplinų mokymuisi.