Šiandienos mokykla išgyvena transformaciją – pokytis veja pokytį, o naujovės tampa iššūkiu visai mokyklos bendruomenei.
Balandžio 26 d. Marijampolės savivaldybės Ugdymo turinio atnaujinimo (UTA) grupė organizavo konferenciją „Ugdymo turinio atnaujinimas: patirtys, ieškojimai, atradimai“. Šios konferencijos tikslas itin svarbus – pasidalinti gerąja patirtimi, kaip Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigos ruošiasi UTA įgyvendinimui.
Konferencijoje susirinkusieji išklausė net 18 mokytojų praktikų iš skirtingų Marijampolės savivaldybės mokymo įstaigų pranešimų. Konferencijoje dalyvavo bendrojo ugdymo mokyklų vadovai, pavaduotojai ugdymui, mokyklų deleguoti mokytojai, kurių susirinko net 124.
Konferencijai pasibaigus, dalyviai dalijosi savo įspūdžiais. Marijampolės mokytojai turi ne tik žinių, bet ir gražių praktikos patirčių, kas yra kompetencijomis grįsta pamoka, kaip užmesti vaikui meškerę pamokoje, kad jis pats mokytųsi, ieškotų atsakymų, tyrinėtų, eksperimentuotų, o mokytojas pamokoje būtų konsultantas, vedantis mokinį įdomių patirčių keliu. Nors konferencijos pranešėjai buvo iš įvairių ugdymo įstaigų – nuo darželio-lopšelio iki gimnazijų – pasirodo, pedagogika labai universali, visi kalbame ta pačia metodikos kalba, tad visos mokytojų pristatytos patirtys buvo labai vertingos.
Mokytojai vieni kitiems pasiūlė daugybę naujų minčių, pasėjo dar didesnio pasitikėjimo savimi grūdus, užmetė tinklaveikos tinklus. Keletą kartų konferencijos metu nuskambėjo mintis: atnaujinto ugdymo turinio reforma Marijampolėje – ne ateinantis baisus cunamis, o graži galimybė mokytojų meistrystei, kūrybiškumui, naujoms patirtims ir ieškojimams, kaip įdomiai aktualizuoti kompetencijas pamokoje, kaip įgalinti pačių mokinių aktyvią veiklą, kad mokymasis mokiniui teiktų džiaugsmą ir malonumą. Vienus konferencijoje dalyvavusių pranešėjų, dalyvių pasidalintos idėjos pastiprino, kitiems buvo naujos, atrastos.