Net jei nežinote kas yra Google reklama tikriausiai esate su ja susidūręs. Būtent dėl šios priežasties pakalbėsime kas yra Google reklama ir kodėl tai gali būti naudinga Jūsų verslui. Skaitmeninės rinkodaros agentūra Read specialistai sutiko papasakoti kas yra Google reklama ir kaip ji veikia.
Paieškos reklama
Google reklama tai PPC reklamos forma, kuomet reklamuotojas moka tik už paspaudimą. Šios reklamos principas paprastas: vartotojai ieško raktažodžio Google paieškos sistemoje, o prie paieškos rezultatų (SERP) jie mato geriausiai raktažodžius atitinkančią reklamą (žr. pavyzdį žemiau).
Pavyzdyje matyti, kad į Google paieškos sistemą suvedus raktažodį „batai“ pirmi 4 rezultatai yra reklama. Kaip žinoti, kad tai reklama? Prie kiekvieno skelbimo matysite mažą žodelį „skelbimas“, kuris indikuoja, kad tai yra reklama.
Kaip veikia Google reklama?
Google reklama veikia pagal mokėjimo už paspaudimą modelį (PPC), kuomet Jums tenka sumokėti tik tuomet kai vartotojas paspaudžia ant Jūsų reklamos. Tačiau reklamos pirkimas nebūtinai užtikrina pirmąją vietą, nes dėl to paties raktažodžio konkuruoja daug rinkodaros specialistų.
Google reklama yra aukcionas, kuriame Google vertina ne tik kas daugiau pasiūlys už paspaudimą (Google interesas yra uždirbti kaip įmanoma daugiau pinigų), bet ir tai kiek skelbimas atitinka ieškomą prekę ar paslaugą.
Jūs galite nustatyti didžiausią dienos skelbimo biudžetą ir per dieną tam skelbimui niekada neišleisite daugiau. Stebėdami rezultatus galėsite suprasti kiek turėtumėt skirti už paspaudimą, kad kampanijos biudžetas būtų išleistas efektyviausiai.
Kitas svarbus kriterijus yra Jūsų kokybės balas. Tai jūsų skelbimų, raktažodžių ir nukreipimo puslapių kokybės įvertinimas. Aukštesnės kokybės skelbimai gali lemti mažesnes kainas ir geresnes skelbimų pozicijas. Kokybės įvertinimo skaičius yra nuo 1 iki 10, o 10 yra geriausias įvertinimas. Kuo aukštesnis balas, tuo geresnę vietą užimsite ir tuo mažiau turėsite išleisti biudžeto. Kokybės balas kartu su jūsų pasiūlymo suma sukuria jūsų skelbimo poziciją – tai vieta, kurioje jūsų skelbimas bus rodomas paieškos rezultatų puslapyje.
Rinkodaros specialistai turi tris kainos matavimo būdus:
- Kaina už paspaudimą (CPC). Tai yra kaina, kurią mokate kai vartotojas spusteli jūsų skelbimą.
- Kaina už tūkstantį (CPM). Tai yra kaina, kurią mokate už 1000 skelbimo parodymų.
- Kaina už konversiją (CPA). Tai yra kaina, kurią mokate už konversiją. Priklausomai nuo Jūsų verslo tai gali būti registracijos formos užpildymas ar produkto nusipirkimas (jeigu esate elektroninė parduotuvė).
Dabar, kai jau žinote, kaip veikia Google reklama, kviečiame apie tai pasikalbėti nemokamos konsultacijos metu. Parašykite mums adresu [email protected]