Atidarymo šventėje dalyvavę Marijampolės švietimo skyriaus vedėjas bei „Mantinga“ įkūrėjas Klemencas Agentas linkėjo lankytojams atsakingumo bei sąmoningumo.
Per Lietuvą keliaujantis Klimato muziejus jau pasiekė Marijampolę, kurioje kviečia gyventojus bei miesto svečius į neeilinio muziejaus patirtį. Jau 10 Lietuvos miestų aplankiusios klimato kaitos ekspozicijos įkvėpė tūkstančius žmonių tvariems pokyčiams: interaktyvių parodų sienos išmargintos lankytojų pažadais rinktis dviračius kasdieniam transportui, valgyti daugiau augalinio, savame darže auginto, maisto, adyti suplyšusias kojines ir panašiai.
Klimato muziejaus rėmėjų „Mantinga“ įkūrėjas Klemencas Agentas atidarymo renginyje išreiškė didelį susirūpinimą bei palaikymą projekto misijai. „Žemė yra vieninteliai mūsų namai. Tai, kas vyksta su klimato kaita, yra įspėjimas mums, kad turime prisiimti atsakomybę už savo veiksmus joje. Juk net išgertas kavos puodelis prisideda prie šiltnamio efekto. Kaip gamybos verslo įkūrėjas suprantu, kad mūsų įtaka aplinkai yra dar didesnė, todėl „Mantinga“ visur, kur tik gali veikia tvariai: tausojame gamtos išteklius, naudojame elektrą, pagamintą iš atsinaujinančių šaltinių, gamyboje surinktą šilumą paverčiame karštu vandeniu, ja šildome pastatus, gaminių pakuotėse mažiname plastiko kiekį, naudojame perdirbtą kartoną – tai tik maža dalis priemonių, kurias taikome gamtai tausoti. Tikime „Klimato muziejus“ idėja šviesti jaunimą, priartinti klimato kaitos problemą prie kiekvieno iš mūsų. Ji iš tiesų yra reali ir labai arti mūsų.“, — kalbėjo K. Agentas.
Iki pat rugpjūčio 14 d. Klimato muziejaus lankysis Marijampolėje, „Mantingos“ tėviškėje. Registracija į nemokamas ekskursijas www.klimatomuziejus.lt. Vėliau muziejus kelionę tęs per sekančius 5 Lietuvos miestus: Gargždus, Birštoną, Tauragę, Jonavą ir Kauną. 2023-aisiais muziejus tęs kelionę Latvijoje.
Keliaujančio muziejaus projektą įgyvendina asociacija „Aktyvus jaunimas“, finansuoja Europos klimato iniciatyva. Muziejaus kelione rūpinasi logistikos partneris Hoptrans. Generalinis rėmėjas Telia, informacinis projekto rėmėjas – TV3 žiniasklaidos grupė. Projekto idėją Lietuvoje remia IKI, Walk15 ir Mantinga.