Vakar Marijampolės meno mokyklos parke įvyko plenero „L‘art de la terre“ uždarymo renginys. Jo metu buvo pristatyti plenero dalyvių darbai, sukurti naudojant tvarias gamtines medžiagas ir įkvėpti unikalaus parko kraštovaizdžio, jo istorijos.
Renginyje dalyvavo Marijampolės savivaldybės vicemerai Artūras Visockis ir Agnė Pavelčikienė, Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis, meno kūrinių autoriai ir kiti svečiai.
Pasak vicemero A. Visockio, „Marijampolės meno mokyklos parkas yra vieta, alsuojanti senąja Marijampole, bet puikiai pritaikyta naujam menui, būtent todėl žemės meno galerija po atviru dangumi ir atrado čia vietą. Šis pleneras ir jo metu gimę darbai praturtino parką natūraliais meno kūriniais. Marijampolės meno mokykla aktyviai dalyvauja savivaldybės kultūriniame gyvenime ir sugeba nustebinti ne tik čia gyvenančius, bet ir atvykstančius. Dėkoju už visas iniciatyvas, kurias kuriate ir dalinatės su savivaldybės gyventojais. Savivalda visada stengiasi padėti, jus palaikyti ir prisidėti prie jūsų įgyvendinamų projektų. Kviečiu visus marijampoliečius aplankyti Marijampolės meno mokyklos parką ir pasigėrėti čia įkurdintais autorių darbais“.
Plenero darbų autoriai:
Marijampolės meno mokyklos mokytojai: R. Kupčikas, A. Kaminskas, J. Preikšienė, A. Šuliokienė, A. Staugaitytė-Tekorienė, K. Strolienė, N. Krivičienė bei 3 klasės pradinio ir visų pagrindinio ugdymo klasių mokiniai.
Skulptoriai: Tautvilas Povilionis (Kaunas), Vytautas Jukna (Marijampolė), Zigmas Buterlevičius (Prienai) su Buterlevičių šeima.
VšĮ „Marijampolės profesinio rengimo centro“ floristės Giedrė Abraitienė ir Lina Lelešienė su neformaliojo švietimo grupėmis „Tvari aplinkotvarka“ ir „Švenčių dekoravimas“.
Juvelyrė Ieva Voroneckytė (Kaunas).
Gintas Kraptavičius, kuris savo ekspoziciją papildė garso ir kinetikos elementais.
Pleneras tapo puikia proga visuomenei susipažinti su meno kūriniais, kurie ne tik estetiškai praturtino parką, bet ir pabrėžė tvarumo bei aplinkosaugos svarbą. Ši meno forma skatina kūrybiškumą ir sąmoningumą, skatina susimąstyti apie gamtos apsaugą, pabrėžiant harmoniją tarp meno ir gamtos.