Praėjusiųjų metų pabaigoje įvyko pirmasis Tūkstantmečio mokyklų projekte dalyvaujančių Marijampolės savivaldybės mokyklų pradinių klasių mokytojų, vadovų ir Kauno technologijos universiteto mokslininkų susitikimas, skirtas aptarti vykdytų pradinių klasių mokinių matematikos tarpinių vertinimų rezultatus bei galimus žinių spragų šalinimo sprendimus.
Šiandien Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centre šie rezultatai pristatyti savivaldybės priešmokyklinio ugdymo pedagogams. Susitikime dalyvavo Marijampolės savivaldybės vicemerė Agnė Pavelčikienė ir Marijampolės savivaldybės administracijos švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjas Nerijus Mašalaitis.
Pasak A. Pavelčikienės, labai svarbu dėti pastangas, kad pradinių klasių mokinių matematikos pasiekimai gerėtų: „Specialistai sutinka, kad pradinėse klasėse neišspręsti matematikos mokymosi sunkumai gali nulemti nepakankamą mokinių pasiekimų lygį vėlesniuose mokymosi etapuose. Šį dėsningumą pastebėjome ir ieškodami priežasties, kodėl Marijampolės savivaldybės abiturientų brandos egzaminų rezultatai nesiekia šalies vidurkio. Nieko nelaukę, pradėjome ieškoti būdų, kaip pagerinti šią situaciją.
Diskutuodami su mokslininkais, supratome, kad daug spragų mokiniai atsineša iš pradinių klasių, todėl nutarėme išbandyti tarpinį vertinimą pradinėse klasėse. Siekiame, kad mokytojai ir mokinių tėvai galėtų anksčiau pastebėti žinių spragas bei skirdami papildomą dėmesį jas ištaisyti“.
Tarpinių vertinimų metodologiją žinių spragoms identifikuoti ir rekomendacijoms mokytojams rengti jau keletą metų naudoja Marijampolės Rimanto Stankevičiaus progimnazija.
Tikimasi, kad pradėjus tarpinių vertinimų metodą naudoti ir kitose savivaldybės mokyklose mokytojai galės laiku pastebėti atsiradusias žinių spragas bei imtis atitinkamų priemonių. Būtent šiuo tikslu šiandien ir buvo pasidalinta bei diskutuota su savivaldybės priešmokyklinio ugdymo mokytojomis.