Šiandien Marijampolės savivaldybės administracijoje pradėjo veikti lankytojų srautų valdymo sistema.
Tai dar vienas modernus žingsnis pirmyn, nes nuo šiol kiekvienas atėjęs lankytojas galės pasirinkti norimą paslaugą ir paspaudęs jos pavadinimą gaus eilės numerį. Kai tik darbuotojas atsilaisvins, lankytojas bus pakviestas į vieną iš „langelių“, o kol lauks pakvietimo, lankytojai galės patogiai prisėsti ant minkštasuolių ar pasinaudoti čia pat esančiais kompiuteriais.
„Įdiegta lankytojų srautų valdymo sistema yra dar vienas žingsnis siekiant gyventojams maksimaliai kokybiškai teikti įvairias administracines paslaugas bei reikalingą informaciją. Šios sistemos pagalba žmonės gali pasirinkti jiems reikalingą paslaugą, o švieslentė praneša, į kurį „langelį“ jiems kreiptis. Taip pat įdiegėme ir grįžtamojo ryšio terminalą, kad žmonės išeidami įvertintų suteiktų paslaugų kokybę. Taip dar geriau žinosime, kaip žmonės mus vertina ir ką būtina tobulinti“, – kalba Administracijos direktorius Karolis Podolskis.
Įvardintos paslaugos atrinktos pagal dažniausiai naudojamas: piniginė socialinė parama, išmoka mirties atveju, leidimas laidoti, dokumentų pateikimas/atsiėmimas, pranešimas apie remonto darbus, informacija, civilinės metrikacijos paslaugos, socialinės paslaugos, pirminė teisinė pagalba. Jei lankytojai neranda jiems reikalingos paslaugos, tereikia paspausti mygtuką „kitos paslaugos“ ir darbuotojas juos pasikvies.
Anksčiau lankytojus pasitikdavo gan niūrus vaizdas, todėl buvo atnaujinta ir sukurta jauki lankytojų laukimo zona: atsirado naujų spalvų, nauji minkštasuoliai, visų pažįstamas ir pamėgtas Marijampolės logotipas bei kompiuteriai, kurių pagalba lankytojai gali pasinaudoti ir elektroninėmis paslaugomis.
Svarbiausias dalykas yra grįžtamasis ryšys, todėl buvo įrengtas grįžtamojo ryšio terminalas, kuriame lankytojai gautą paslaugą įvertinti labai gerai, gerai ar negerai. Terminale surinkti duomenys bus automatiškai apdorojami bei formuojamos ataskaitos.