Nuo vasario 1 d. prasideda pagrindinio priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas I etapas.
Kviečiame tėvus (globėjus, rūpintojus) prašymus dėl vaikų priėmimo į norimą mokyklą teikti toliau nurodytu laikotarpiu, prisijungus prie Marijampolės savivaldybės interneto svetainės adresu https://svietimas.marijampole.lt/, o neturintiems galimybės prisijungti kreiptis į Registratorių (J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė) ir pateikti rašytinį prašymą.
Pagrindinio priėmimo I etapo prašymų registracija vykdoma tokia eilės tvarka:
- vasario 1 d.–balandžio 15 d. į 1 klases,
- vasario 10 d.– gegužės 31 d. į 5 klases,
- vasario 20 d.– birželio 15 d. į 9 (I gimn.) klases.
Akcentuojame, kad prašyme turite nurodyti 2 (dviejų) mokyklų pasirinkimus pagal savo prioritetus, t. y. 1-oje vietoje nurodyti tą įstaigą, kurioje norima, kad vaikas mokytųsi, 2-oje – įstaigą, kaip alternatyvą, jei vaikas nepatektų į norimą mokyklą.
Savivaldybės vicemerė Agnė Pavelčikienė primena, kad Centralizuoto mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas informacine sistema naudojama jau trečius metus ir šios sistemos dėka prašymus pildyti ir teikti yra patogu ir paprasta.
Pasak vicemerės būtina atkreipti tėvelių dėmesį, jog nesvarbu, ar vaikas pradės lankyti naują įstaigą, ar mokslus planuoja tęsti toje pačioje mokykloje, prašymus per sistemą nurodytais laikotarpiais pateikti būtina visiems.
Paskirsčius vaikus, apie pagrindinio priėmimo į 1 ir 5 klases II etapo pradžią bus skelbiama vėliau, o į 9 (I gimn.) klases bus vykdomas pavienis priėmimas.
Kilus klausimų prašome kreiptis į Marijampolės savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausiąją specialistę Zitą Arendarčikaitę tel. Nr. (8 343) 90 029 arba el. paštu [email protected] .