Rugpjūčio 22 dieną Kazlų Rūdos savivaldybės administracijoje vyko projekto „Vandens tiekimo ir nuotekų tinklų renovavimas ir plėtra Kazlų Rūdos savivaldybėje (Ąžuolų Būdoje, Antanave, Plutiškėse, Kazlų Rūdoje ir Bagotojoje)” aptarimas. Jame buvo svarstoma vandentiekio ir nuotekų tinklų Antanavo kaime Marijampolės g. bei Kazlų Rūdos Kudirkos g. projektavimo ir statybos darbų eiga.
Projektą įgyvendina UAB “Kazlų Rūdos komunalininkas” drauge su partneriu – Kazlų Rūdos savivaldybe. Projekto finansavimą sudaro 80 proc. ES lėšos, 10 proc. prisideda UAB “Kazlų Rūdos komunalininkas” ir 10 proc. skyrė Kazlų Rūdos savivaldybė.
Antanave bus nutiesti 875 metrai vandentiekio ir kanalizacijos tinklų bei įrengti 49 įvadai. Techninis projektas bus rengiamas iki šių metų spalio 15 dienos, o darbus numatoma pabaigti iki 2020 metų liepos 15 dienos. Projektavimo ir rangos darbus vykdys UAB “Žilinskis ir Co”.
Nuotekų plėtros Kazlų Rūdoje Kudirkos gatvėje projektavimo darbai jau baigti ir gauti visi reikalingi leidimai. Darbus numatoma pradėti rugsėjo viduryje ir užbaigti iki šių metų lapkričio mėn. Darbus vykdys UAB “Sumeda”.
Susitikime dalyvavo UAB “Kazlų Rūdos komunalininkas”, Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos, Antanavo bendruomenės atstovai, projekto konsultantai, projektuotojai bei rangovai. Antanavo bendruomenės nariai išreiškė susirūpinimą dėl artėjančio rudens darbų, nes prieš tai rengiant Bagotosios gatvės darbus, jie buvo vykdomi labai ilgai ir nekokybiškai, rangovai nenoriai tvarkė kelio infrastruktūrą. Bendruomeniečiai domėjosi ar užteks esamų valymo įrengimų pajėgumų, ar įvertintas Antanavo gruntas ir nuolydžiai. Rangovai patvirtino, kad rengiant projektą yra įvertinti paviršiniai gruntai, nuolydis.
Susitikime dalyvavęs mero pavaduotojas Marius Žitkus akcentavo, kad gyventojai apie darbų eigą būtų nuolat informuojami, turi būti įrengti informaciniai stendai, kuriuose būtų skelbiama informacija apie darbų vykdymo terminus ir rangovus, darbai būtų derinami su AB Kelių priežiūros Marijampolės regiono tarnyba.
Kazlų Rūdos savivaldybės informacija