Ketvirtame praėjusio šimtmečio dešimtmetyje (1937 m.) rašoma apie toli nuo Kalvarijos miesto esančią geležinkelio stotį.
Pasak žurnalisto plunksnos, „Geležinkelio stotis nuo miesto – ketvirtame kilometre. Nesant tinkamos susisiekimo priemonės tarp miesto ir geležinkelio stoties gyventojai tik pripuolamai naudojasi susisiekimu geležinkeliu į Kauną ar Marijampolę.
Didžioji dalis žmonių iš Kalvarijos važiuoja autobusais, nors moka ir brangiau. Per mėnesį iš geležinkelio stoties į Kauną ir Marijampolę išvyksta keli šimtai gyventojų. Tuo tarpu autobusais iš Kalvarijos į Kauną važiuoja iki dviejų tūkstančių Kalvarijos krašto žmonių.
Dabartiniu metu miesto geležinkelio šaka pervežimo prekių į dieną padaro nuo penkių iki aštuonių vagonų. Bet daug daugiau prekių iš Kalvarijos į Kauną gabenama sunkvežimiu. Sunkvežimis į Kauną kursuoja kasdien ir išveža po penkis tonus javų. Anksčiau Romanovo malūnas geležinkeliu kasdien išsiųsdavo 3-6 vagonus, bet dabar javus išvežioja arkliais.
Kalvarijos mieste yra tikrai gyva prekyba. Itin gerai veikia įvairios įmonės. Todėl pageidaujama, kad nuo geležinkelio stoties būtų privesta prie miesto geležinkelio šaka.“
1937 m., Kalvarija
